Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
Úgy tűnik, hogy a Google mindent eldöntő hadműveletekre készül a böngésző fronton: a Chrome 10 megjelenését követően a meglehetősen nagy orosz piacon TV-kampányt indított. Információink szerint ez az első olyan tévé-klip - a térségünkben mindenképp -, amely egy ingyenesen letölthető szoftvert, egy internetes böngészőt hirdet.
A TV-reklám meglehetősen puritán és lényegre törő, a klip az adwords szellemében készült. Kereső-szavak és -kifejezések követik egymást egyre gyorsabb ütemben, mígnem egy férfihang le nem vonja a zene ritmusából is adódó konklúziót: "Gyorsabb, mint gondolná. Töltse le a Chrome internet böngészőt a Google-től!"
A reklám márciusban indult, és az utóbbi két napban vált intenzívvé. Hogy milyen a hatása az új letöltések számában kifejezve, arról nem nyilatkozott a Google, a kampány időtartamáról sem, de az kiderült a Google Oroszország marketing igazgatójának szavaiból, hogy az oroszországi tévéreklám csak az első kavics a vízben, a hullámok egész Európát el fogják borítani.
Kapcsolódó cikkek
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Chrome 11 beta: a szó se száll el
- Megjelent a FireFox 4 RC verziója
- Paradigmaváltás a böngészésben: Chrome 9
- Chrome – háromszor
- Google+1 közösségi böngésző-bővítmény?
- Google Chrome 8 PDF-olvasóval és letöltőoldallal
- A Google a Miramax filmjei körül legyeskedik
- Megfojtják a Google TV-t
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.
Különleges installációval ünnepli a Föld napját a Prologis
Különleges installációval ünnepli a Föld napját a Prologis magyarországi csapata. A vezető logisztikai ingatlancég a Prologis Park Budapest-Sziget II-ben egy 350 négyzetméteres festménnyel emlékezik meg a környék állat- és növényvilágáról, ezzel is felhívva a figyelmet a fenntarthatóság és az élővilág tiszteletben tartásának fontosságára.
Az AOC a Graphic Pro U3 sorozattal erőt ad az alkotóknak
A kijelzőspecialista AOC büszkén jelenti be a kreatív szakemberek egyedi igényeihez gondosan kidolgozott új monitorcsaládját. A kivételes színhűségével, élvonalbeli funkcióival és elegáns, díjnyertes dizájnjával az AOC Graphic Pro U3 sorozat forradalmasítja a fotósok, vizuális művészek, tervezők, szerkesztők, műsorszolgáltatók, producerek és játékipari szakemberek munkáját.
A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.