e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
A nyugat-európai országokhoz képest később indult be hazánkban az internetes kereskedelem, ám fejlődése azóta töretlen, és az európai átlagot jócskán meghaladó mértékű, harminc százaléknál is gyorsabb növekedési ütemben igyekszik mihamarabb ledolgozni lemaradását.
Az egyre bővülő piacra belépő új szereplők sok esetben nem rendelkeznek kellő tapasztalattal, nincsenek még tisztában azzal, miként érdemes és lehet ügyfeleket, üzletet szerezni. Önmagában már ez a jelenség új kihívások és lehetősége elé állítja piaci szereplőket, s akkor még nem beszéltünk arról, milyen hatással lehet a szegmensre az internetképes mobileszközök, táblagépek, okostelefonok megjelenése és elterjedése.
A PC World konferenciája elsősorban a kevés tapasztalattal rendelkező friss vállalkozásokat szólítja meg, amelyek ismeretei az online kereskedelem mechanizmusairól még hiányosak, s amelyek vezetőiben számtalan kérdés fogalmazódott meg a boltindítástól kezdve az online marketing szerepén át a működés hatékonnyá, jövedelmezővé tételéig, ám ugyanúgy szívesen látja a meglévő webáruházak üzemeltetőit is. A témák természetesen nem merülnek ki a hasznos tanácsokban, az olyan, jövőbe mutató kérdések, mint a mobiltechnológiai kihívások is kiemelt szerephez jutnak a konferencián.
Helyszín: Kinnarps Budapest, 1133 Budapest, Váci út 92.
Részletes program és regisztráció: http://pcworld.hu/konferencia/50
A rendezvény szakmai partnere a SzEK.org!
Kapcsolódó cikkek
- Megtartotta első konferenciáját a Játék és Oktatási Szoftver Szövetség
- Felhőben: az informatikai vezetők éves találkozója
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- IDC konferencia az IT-biztonságról
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.