Napi húszezer kiskamasz veszti el Facebook-profilját
Bár a Facebook felhasználási feltételei között szerepel a 13 éves korhatár, az üzemeltetőknek nincs semmi lehetőségük ellenőrizni, hogy kik azok, akik füllentenek az életkorukkal kapcsolatban - írta csütörtökön a The Daily Telegraph ausztrál
napilap.
A Facebook adatkezelési tanácsadója, Mozelle Thompson megerősítette, hogy az oldalról naponta átlagosan húszezer felhasználót túl fiatal életkoruk miatt zárnak ki.
Al Franken minnesotai demokrata párti szenátor - egyike azoknak az amerikai politikusoknak, akik korábban is aggályukat fejezték ki a Facebook adatkezelésével kapcsolatban - elmondta, hogy a 13-17 év közötti korosztály az, amelyre a legnagyobb veszélyt jelentik az internetes ragadozók. Ráadásul a tinédzserek azok, akik figyelmetlenségből telefonszámukat és otthoni címüket is képesek megosztani másokkal.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil alkalmazás fejlesztő céget vásárolt a Facebook
- Facebook oldalt kap II. János Pál pápa
- Megérik-e a pénzüket az internet óriásai?
- A nők otthonosabban mozognak az iWiW-en és a Facebookon
- Facebook WaitingRoom – a szerelem előszobája
- Fontos változások a Balaton Sound és a Sziget Facebook-oldalán
- Facebook-csevegés Hotmailen
- A Facebook nevet adták egy egyiptomi gyermeknek
- A világháló szerepe az arab világ megmozdulásaiban
- Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.