Nagynevű konferencia nagynevű előadókkal
A 2003 óta egyre népszerűbb Simonyi Konferencia az idén 2011. április 19-én 13 órától, a BME „I” épületében, várja azokat, akik akik regisztrálnak az informatikai és villamosmérnöki szakma izgalmas újdonságait bemutató rendezvényre. A BME Simonyi Károly Szakkollégiumának tagjai által szervezett ingyenes rendezvény évről évre egyre tekintélyesebb előadókat hív meg a szakmából, az idén például Dr. Joseph Reger, a Fujitsu vezető mérnökét is meghallgathatják az érdeklődők.
A BME neves tanáráról, "A fizika kulturtörténete" című alapmű szerzőjéről elnevezett konferencián új és érdekes ismereteket szerezhetünk az autonóm robotokról, a felhőalapú számítástechnikáról, a nagyskálás virtualizációról, a mobilplatformokról, és napjaink sok más informatikai témájáról. Nagy hangsúlyt kap az adatbiztonság, amelyről Papp Péter, a Kancellár vezérigazgatója, Dr. Márk Félegyházi ( Crysys Lab, BME HIT) és Kertész Zoltán (Kürt) is tart előadást, de az alkalmazott informatika sem marad ki a nap programjából, a modern gépkocsik energiamenedzsmentjéről is lesz szó.
Kapcsolódó cikkek
- Zero-day törések az idei Ethical Hacking konferencián
- Távközlési miniszteri konferencia a kritikus információs infrastruktúrák védelméről
- Hungarológiai és információtechnológiai konferencia a Balassi intézetben
- Smartmobil 2011: előre tör az Android
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Mindent egy helyen a vállalati informatikáról
- Microsoft előadások az IT fejlesztés jövőjéről
- A képzelet ereje: TEDxDanubia konferencia Magyarországon
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- Megtartotta első konferenciáját a Játék és Oktatási Szoftver Szövetség
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.