Új vezető a Microsoft online hirdető csoportjának élén
A Microsoft új vezetőt nevezett ki az online hirdetésekkel foglalkozó szervezete az Advertising and Online élére. Frank Holland veszi át Darren Hustontól - a korábbi Consumer and Online csoport vezetőjétől - az online hirdetési feldatokat. Darren Huston marketing feladatait Chris Capossela vette át, akit két héttel neveztek ki a Consumer Channels and Central Marketing Group csoport igazgatójának.
Holland 13 éve dolgozik a Microsoft vállalatnál, az utóbbi időkben mint a globális műveletek helyettes elnöke. Korábbi munkájában nem a hirdetések eladásával foglalkozott, hanem vezette a tárgyalásokat és számlázást, az eladási műveleteket, az üzleti tervek készítését, és felelős volt az eladási csoport ösztönzéséért és fejlesztéséért.
Holland előtt nehéz feladatok állnak. A Yahoo termelési igazgatója, Carol Bartz a Microsoft adCenter technológiáját hibáztatja, amiért nem produkálják a várt bevételt az online hirdetésekből. A Microsoft elismerte, hogy valóban nem hozza a várt bevételt az adCenter a Yahoo számára, és ennek oka, hogy a rendszer nem generál elegendő hirdetést bizonyos kereséseknél.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- Microsoft Windows 8 “Consumer Preview” verzió
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- Február 29-én indul a Windows 8 publikus béta tesztje
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- Tárt karokkal várják a mérnököket és informatikusokat a cégek
- Kapcsolatok nélkül a diploma sem ér sokat
- Több informatikus és mérnökhallgató a felsőoktatásban
- A T-Mobile-nál mától kapható a Nokia Lumia 800 és Lumia 710
- Közös Nokia és Microsoft fejlesztői laboratórium nyílik
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.