Google Offers: csoportos vásárlás a Google-nél
A Google nem arról híres, hogy mindent maga akar megcsinálni, a Google Earth-től kezdve a Picasaweb-ig egy sor szolgáltatása bizonyítja, hogy ha olcsóbb valamit megvenni, mint felépíteni, akkor inkább az akvizíciót választja. A nagybani kedvezményekre építő csoportos vásárlás témakörében is először inkább vételi ajánlatot tett, de mivel a 6 milliárd dolláros ajánlatot a Groupon visszautasította, az internet óriás kénytelen volt létrehozni saját vásárlási oldalát. A Google először Oregonban vezeti be a Grouponhoz hasonló kupon rendszerű szolgáltatást. A Google Offers béta verzióját Portlandban próbálják ki először.
A Google már el is indított egy oldalt, ahol regisztráció után a vásárlók különböző akciós ajánlatokat kapnak e-mailben. A Grouponhoz hasonlóan, a vásárlók akár 50% kedvezményt is kaphatnak, de itt nem kell megvárni azt, hogy a vásárlók száma elérjen egy bizonyos határt, az ajánlat egyből érvényes.
A Google hamarosan elindítja a szolgáltatást más városokban is, köztük New Yorkban és San Franciscoban.
A hasonló tevékenységgel ezideig a legnagyobb hírnévre szert tett Groupon cég mintegy 2 milliárd dollár éves bevételt termel. A Google Offers szolgáltatásnak nem csak a Groupon az egyetlen vetélytársa, versenyeznie kell olyan jól működő közösségi vásárlási oldalakkal is, mint a LivingSocial vagy az Amazon.com. A Google számára azért fontos ez a piac, mert így több bevételt remél a számára core-businesst jelentő hirdetésekből.
(Az idei SZEK.org elektronikus kereskedelmi konferencia - amelyet két hét múlva , május 5-6-án tartanak Gárdonyban - fő témája ugyancsak a közösségi vásárlás. Ha valaki részletesebben érdeklődik a téma iránt, még jelentkezhet a szek.org oldalon keresztül.)
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Google követni szeretné a felhasználók szokásait, és márciustól ezt letiltani sem lehet
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Hamarosan érkezik a Google saját táblagépe
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.