Már 1000 Virtualoso ügyfél a Magyar Telekomnál

forrás Prim Online, 2011. május 13. 19:35

A Magyar Telekom Virtualoso szolgáltatására előfizetők száma átlépte az ezres számot. A gyorsan bővülő felhasználói kör mára összesen több mint 6000 szolgáltatást vesz igénybe. Az elsősorban kis- és középvállalkozások igényeire szabott Virtualoso-t a szolgáltatói- és kereskedelmi szektorból igényelték eddig a legtöbben.

A Virtualoso szolgáltatások informatikai megoldást biztosítanak a vállalkozások számára, fix havidíjért, beruházás nélkül, az interneten keresztül. A szolgáltatásokban rejlő lehetőségeket elsősorban a szolgáltatói- és kereskedelmi szektor fedezte fel magának, az 1000. megrendelő például egy építőipari vállalkozás lett. A főleg útfelújításokat végző Inreco Hungary Kft. a Virtualoso eMail szolgáltatását rendelte meg, mivel a vállalat megnövekedett internet-adatforgalmával a szervereik már nem tudtak megbirkózni. Korábbi levelezésükre használt belső rendszereiket Virtualoso postafiókokra cserélték, így megszűnt a levelek akadozó forgalma.

Király István, a Magyar Telekom marketing vezérigazgató-helyettese így értékelte az 1000-es szám átlépését: - Várakozásaink szerint ez a szám mostantól még gyorsabban fog nőni, hiszen a szolgáltatásokat 2011 januártól már a kisüzleti ügyfelek is megrendelhetik. Úgy látjuk, a piac egyre érettebbé válik arra, hogy a felhőszolgáltatások iránti igény tömegessé válhasson.

A Virtualoso szolgáltatások segítségével az informatikai rendszer bevezetési és működtetési költsége jelentősen lecsökken, hiszen a vállalkozások saját beruházás (hardver és szoftver) nélkül jutnak hozzá a rendszer szolgáltatásaihoz. A szolgáltatás szinte azonnali bevezethető, használata gyorsan elsajátítható. A Virtualoso szolgáltatások utóbbi időben tapasztalható népszerűsége annak is köszönhető, hogy a vállalkozások mindennapi problémáira havidíjas konstrukcióban nyújtanak megoldást a legkorszerűbb informatikai eszköztár segítségével.

A portfólió nyolc szolgáltatásból tevődik össze: a Virtualoso eMail és BlackBerry szolgáltatások az irodán kívüli kommunikációt, a Virtualoso Meeting és Workplace a hatékony, közös munkát támogatják webes felületen, míg a Voice Center és az SMS a vállalkozások bevételeinek növelésében játszanak szerepet, a Virtualoso Backup és Server pedig a napi üzletmenet biztos hátterét garantálják.
 

Kulcsszavak: IT-szolg Magyar Telekom

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.

2024. április 19. 11:50

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás

Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját.  Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt. 

2024. április 15. 13:02

Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól

A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.

2024. április 11. 11:38

A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.

2024. április 10. 21:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09