Konferencia szakembereknek a HTML5-technológiáról
A Microsoft Magyarország támogatásával rendezték meg a HTML5 konferenciát, amely a népszerű webes technológia jelenével és jövőjével foglalkozott.
A HTML5 az egyik legdivatosabb netes buzzword-é vált az elmúlt hónapokban, megszámlálhatatlan alkalommal hivatkoztak rá a különböző világcégek, holott még meg sem született a jelölőnyelv teljes mértékben elfogadott verziója. A részben a Microsoft támogatásával megszervezett HTML5 konferencia célja az volt, hogy a jelenlegi állapotoknak megfelelően értékelje a technológia helyzetét, és bemutassa, milyen megoldások születhetnek meg a HTML5 segítségével. Ennek érdekében a témák között már befejezett, működőképes HTML5-projektek is szerepeltek, amilyen például az Alexandra könyvolvasó-modulja, vagy a Mese.tv mesefilmes tartalomszolgáltatása.
A konferencia mind a webes, mind a hagyományos technológiákkal foglalkozó fejlesztők, valamint a dizájnerek és döntéshozók számára is kínált érdekes programokat. Az előadók között a Budapesti Műszaki Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszékének munkatársai, a Budapest Javascript Meetup, a prezi.com és az egyszervolt.hu szakemberei mellett a Microsoft Magyarország rendszermérnöke is szerepeltek.
Nacsa Sándor, a HTML5 konferencia főszervezője elmondta: „Nagyon sokan és sokfélét beszélnek és állítanak a HTML5 kapcsán, azzal azonban már csak kevesen vannak tisztában, hogy valójában mire képes ez az új technológia. A konferencián az ebben rejlő lehetőségeket tártuk fel az érdeklődő szakemberek előtt.”
A konferencia előadásai felvételről megtekinthetők: http://html5hu.wordpress.com/html5-konferencia-felvetelrol/
Kapcsolódó cikkek
- Szakmai fórum a szoftvertesztelésről
- Az informatika felhasználóinak forradalmára kell felkészülni
- A hazai weboldalak harmada egyszerű módszerekkel feltörhető
- Háromnapos konferencia a digitális földfelszíni TV műsorszórásról és a felszabaduló frekvenciákról
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Informatikai konferencia a Kaposvári Egyetemen
- Konferencia az internet jövőjéről
- Több, mint 160 előadó a jövő heti Média Hungaryn
- Az infrastuktúra biztonsága szoros összefüggésben van az Unió versenyképességével
- Microsoft újdonságok a MIX11 fejlesztői konferencián: IE10, Kinect SDK, Phone 7, Silverligh 5, Azure...
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.