Az autóipar felé navigál az NNG
Erre a célra a „KMOP-2009-1.1.6 Vállalkozások technológiai innovációjának ösztönzése tartós beszállítóvá válás vagy a státusz megerősítése érdekében” című pályázati konstrukcióhoz kapcsolódóan 2009-ben európai uniós forrásból is kapott támogatást. A projekt eredményeként az egyik piacvezető gépjármű-elektronikai vállalat megrendelésére az NNG sikeresen leszállította fedélzeti navigációs termékét.
Az NNG Kft. közel 500 millió Ft-ot fektetett be annak érdekében, hogy a világ vezető autóipari nagyvállalatainak beszállítójává váljon. A fejlesztési területek közé tartozik többek között a többszenzoros érzékelés alkalmazása, amellyel a gépjárműbe épített navigációs rendszerek a GPS mellett egyéb információkat (kerékelfordulás alapján megtett út, giroszkóp) is felhasználnak a navigáláshoz.
Az iGO primo immár az autóiparban általánosan elterjedt QNX operációs rendszeren is működik, és igazodik az érzékelők jeleit közvetítő szabványokhoz. Ezen felül képessé vált a gépjárművek multimédiás eszközeivel való integrációra, mivel a fedélzeti navigáció esetében mindez elengedhetetlen. Mások a követelmények a navigáció indítása és az útvonal-tervezés gyorsaságát illetően is: amíg a személyi navigációs eszközökön (PND) 10-15 mp alatt állt fel a rendszer, addig a gyárilag beépített eszközökön mindez ennek töredéke.
Kapcsolódó cikkek
- Indiában és Kínában is irodát nyit az NNG
- Intuitív navigáció a legújabb iGO primo 2.0 navigációs szoftverrel
- Intuitív navigáció a legújabb iGO primo 2.0 navigációs szoftverrel
- iGO Navigációval érkezik a Fujitsu Ten fedélzeti audio-video egysége
- Az új budapesti utcanevek már fent vannak az iGO Navigáció térképein
- Új, utólag beépíthető Blaupunkt készülék iGO primo Navigációval
- GVH: kartellgyanú a navigációsszoftver-piacon
- Navigáció három dimenzióban
- Ingyenes iGO alkalmazás iPhone-ra a Vodafone-nál
- Akár 2000 dal az autóban
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.