300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
Háromszázmillió dollárt fordít ebben az évben akvizíciókra a Xerox. A közelmúltban illesztette portfoliójába a vállalat a Benelux államok legnagyobb magántulajdonban levő ügyfélszolgálati cégét, a UNAMIC/HCN-t.
A Xerox 2011-ben 6-8 százalékos, 2012-ben pedig 4-6 százalékos növekedést vár, amelynek révén számításaik szerint idén 2,5 milliárd dollár, jövőre pedig 2,6-2,9 milliárd dollár nyereséget könyvelhet el a vállalat.
A Xerox jövedelmének fele a szolgáltatásokból származik. 2010-hez képest 29%-os növekedést könyvelhetett el ezen a területen a vállalat többek közt az egészségügyi és a szállodaipari partnerekkel kötött hosszú távú szerződéseinek köszönhetően. Az üzleti folyamatok és az IT outsourcing terén ugyanakkor további 500 milliárd dolláros piacot lát maga előtt a Xerox, ezért az innovációs tevékenységének fókuszába is ezeknek a területeknek a kiszolgálását emelte. Így többek közt a képfelismerésben és adatelemzésben szeretnének mihamarabb pontosabb, gyorsabb és hatékonyabb módszert kidolgozni, hogy kezelhetőbbé váljanak a töménytelen mennyiségben termelődő céges információk.
Emellett a megfizethető színes nyomtatás is a fejlesztések fontos részét képezi. A közelmúltban debütált a nagy sebességű ColorQube 9300, amelynek a megalkotása során a legfőbb vezérelv az volt, hogy radikálisan csökkenjen a nyomatköltség, és a berendezés olyan személyre szabott megoldásokkal rendelkezzen, amelyek teljes körűen képesek - kezdve a fotónyomtatástól egészen a direkt marketing anyagok elkészítéséig - a legváltozatosabb felhasználói igényeket is kielégíteni.
Kapcsolódó cikkek
- Synergon: növekvő árbevétel és veszteség az első negyedévben
- A Toshiba megvásárolja a svájci Landis+Gyr műszergyárat
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- A Telefonica profitja csökkent az I. negyedévben
- Bővíti gyárát Tatabányán az osztrák BECOM GmhH
- Az OTE és a Deutsche Telekom ajánlatot tesz a Romtelecom részvényeinek megvásárlására
- E-mailezés okosabban
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.