A Sony vesztsége több mint hatszorosára nőtt
A japán Sony szórakoztatóelektronikai csoport 259,59 milliárd jen veszteséget jelentett csütörtökön a márciussal zárult üzleti évéről adózás után, több mint hatszor nagyobbat az előző évi, 40,8 milliárd jenes hiánynál.
Az üzleti eredmény szintén több mint hatszoros volt, csak a pozitív oldalon: 199,82 milliárd jenre nőtt 31,77 milliárdról. Főleg a játékok üzletága javította az eredményt. Ebből adóelszámolás-változások miatt lett veszteség a részvényeseket megillető profit szintjén. A csoport 425,34 milliárd jen adót fizet az elmúlt pénzügyi év után az előző évi 13,96 milliárd helyett.
A bevétel 7,181 billió jenre csökkent 7,214 billióról.
A most folyó üzleti év egészére 80 milliárd jenes adózott eredményt, 200 milliárd jenes üzleti eredményt és 7,5 billió jenes bevétel jósolt magának a cég a csütörtökön megjelent beszámolóban.
Kapcsolódó cikkek
- Növelte forgalmát és nyereségét a HP a második negyedévben
- Csökkent a Vodafone nyeresége
- Új vakuval villant a Sony
- Nőtt a Telenor világpiaci nyeresége az első negyedévben
- Csökkent a Telenor Magyarország árbevétele és nyeresége
- Két táblagéppel rukkolt elő a Sony
- Innovációs díjat nyert a félig áteresztő tükör
- Az IBM nyeresége 10 százalékkal nőtt az első negyedévben
- Rekordnegyedévet zárt az Intel
- Synergon: kisebb bevétel és veszteség 2010-ben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.