Compaq az e-business jegyében
A kifejezés - e-business - a Compaq esetében termékek és szolgáltatások széles kínálatát, kereskedelmi eszközt, sőt belső rendszert is jelent. A Compaq Depója a tavalyi 120 milliós forgalom után idén már az első négy hónapban elérte ezt a bevételi szintet, és mind tartalmában, mind szolgáltatásaiban, mind pedig látogatottságában fejlődést mutat. A Compaq a Depót felépítette a standon is, ahol a látogatók a helyszínen tájékozódhatnak a kínálatról, illetve rendelhetnek is a készletből.
A CRM, az ügyfélkapcsolat-menedzsment iránt egyre jelentősebb igény mutatkozik Magyarországon is, hiszen az ügyfelek kiszolgálásának minden eddiginél célzottabb, interaktív módja alapfeltétele a versenyben maradásnak. A Compaq két másik partnerével közösen kínálja megoldásait, melyekből a kiállításon ízelítőt ad. Idetartozó hír, hogy a Compaq Magyarország maga is a legkorszerűbb CRM-eszközöket használja hamarosan ügyfélkapcsolati feladataihoz.
Egyre több vállalat ismeri fel az interneten keresztül folytatott beszerzés (eProcurement) előnyeit és költséghatékonyságát. A cégnél azt tapasztalják, hogy Magyarországon is élénk érdeklődés kíséri az idevonatkozó megoldásokat. A Compaq szakértői bemutatón demonstrálják a megoldás jellegzetességeit.
A nagyvállalati felhasználók mellett a kis és közepes vállalatok igényeinek kielégítésére is felkészült a Compaq. Elsősorban nekik szól, első "e-világbeli" lépéseik megkönnyítését szolgálja az elektronikusáruház-megoldás.
Elegendően nagy teret szentel Microsoft-kapcsolatrendszerének is a Compaq.
Exchange 2000 fut majd, természetesen éles WEBStore technológiával, melynek alapja a Commerce One Buy Site-ja. A biztonsági kérdésekre Smart kártyás login- és hozzáférési megoldás jelent választ. Ebben a formában a Compaq által összeállított rendszer egyedülálló lesz a kiállításon, hiszen komplett e-business portfóliót tud prezentálni mikrokörnyezetben.
Természetesen látható a kiállításon a teljes számítógép- és hálózatieszköz-kínálat, a kézi méretű, hordozható gépektől kezdve az iparági szabványokat megalapozó PC-ken és Intel-szervereken keresztül egészen a 64 bites Alpha processzoros kiszolgálókig és a nagy teljesítményű munkaállomásokig. A tavalyi bejelentésözön nyomán kialakult széles termékválasztékkal jelentkeznek a notebookvonalon. Mindhárom meghatározó termékszegmensben (belépőszintű, high-end és ultramobil) új termékeket is bemutatnak, de mint megtudtuk, 2000-ben Magyarország számára az egyik legnagyobb változást a lokalizált verziók megjelenése jelenti. Ezzel lehetőség nyílik a felhasználók számára, hogy magyar verziójú notebookot használhassanak, azaz megjelentek a termékválasztékban a magyar billentyűzettel, magyar operációs rendszerrel ellátott gépek, amelyek már tartalmazzák a hazai hatóságok által bevizsgált modemet is. Az Info ideje alatt jelenti be cég a Compaq Notebook 100-at, amely elsősorban azoknak a felhasználóknak készült, akik az alacsony árú, egyszerűen használható mobilszámítógépet keresik, anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a funkcionalitás vagy a technológia terén.
Minden bizonnyal a közeljövő slágerei lesznek a vezeték nélküli LAN-eszközök is olyan kisebb-nagyobb irodákban, ahol nehézkes a vezetékes hálózat telepítése, vagy az asztalhoz kötöttséget szeretnék feloldani. A Compaq a WL sorozattal mutatja be a megoldást a gyakorlatban.
Ekkora kínálat és ilyen, minden piaci szinten erőteljes "nyomulás" mellett persze nem csoda, hogy a Compaq úgy döntött: nem áll be a kiállítástól távolmaradók egyre népesebb táborába. Mint Mezriczky László marketingigazgató elmondta, a Compaq egyedülálló alkalomnak tekinti az Infót, hogy találkozzon a szakma iránt érdeklődő tízezrekkel, illetve felhasználóival, partnereivel. A cég ezenkívül a közvetlen kommunikáció, a felhasználói visszajelzés lehetőségét is igen hasznosnak látja a kiállításban, ezért döntött a részvétel mellett. Mi pedig, az informatikai sajtó részéről, ehhez csak gratulálni tudunk, s reméljük, hogy a kiállítás eredményessége őket igazolja majd, s ennek hatására ősszel is a kiállítási részvétel mellett szavaznak, tapasztalataikkal meggyőzve kisebb-nagyobb versenytársaikat is. Igaz, akkor már az alkalom nem lesz "egyedülálló", de az ismétlésnek, a kiállítói kedv felpezsdülésének hitünk szerint csak nyertesi lehetnek mind a vásárokon részt vevő cégek, mind a felhasználók - a hazai informatikai piac minden szereplője.
Kapcsolódó cikkek
- Tizenötezer dolgozót bocsát el a HP
- Beck Györgyöt jelölték az új HP magyarországi ügyvezetőjének
- Compaq: elemzői várakozásokat meghaladó negyedéves eredmény
- A Compaq megerősíti partnerkapcsolatát az LG-vel
- A Compaq az év mobileszköz-szállítója
- Európa éllovasa a Compaq Magyarország rendszerintegrációs csapata
- A Compaq javított idei nyereségkilátásán
- A Compaq 2001. negyedik negyedévi eredményei
- HP-Compaq - keresik fuzionáló cégek új magyarországi vezetőjét
- HP-Compaq fúzió: jutalmak és elbocsátások
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
Bekerülhet-e a hétköznapi életünkbe a robotika?
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.