A BTel kérelmezte kötvényeinek bevezetését a BÉT-re
Kérelmezte kötvényeinek tőzsdei bevezetését a telekommunikációs tevékenységgel foglalkozó Business Telekom Kft. (BTel) - közölte a BÉT a honlapján hétfőn.
A BÉT közlése szerint a BTel július elsején kérte a BTEL 2014/A kötvények bevezetését a Budapesti Értéktőzsdére.
A kecskeméti székhelyű magánszemélyek tulajdonában lévő BTel június 20-án jelentette be, hogy évi fix 12,5 százalékos kamatozású, hároméves futamidejű kötvényt bocsát ki. A 10 ezer forint névértékű kötvények lejárata 2014. augusztus 22., és évente fizet kamatot.
A jegyzési időszak június 29-én zárult. A társaság közlése szerint a jegyzésben intézményi befektetők nem vettek részt. A lakosság 302,450 millió forint értékben jegyezett BTEL 2014/A kötvényt.
A friss forrásokat a BTel - a korábbi bejelentés szerint - a már teljes mértékben előkészített beruházásaira, elsősorban saját mikrohullámú hálózatának további fejlesztésére és az újonnan induló SAT TV szolgáltatásának finanszírozására fordítja.
A BTel korábban közölte azt is, hogy közép távú tervei között szerepel a vállalat tőzsdei megjelenése.
A 2006-ban alapított BTel 50 főt foglalkoztat. Távközlési szolgáltatóként vezetékes hangszolgáltatást, szélessávú internet-szolgáltatást, műholdas televíziós szolgáltatást és egyéb kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt országszerte.
A cég árbevétele 2008-ban még 268 millió forint volt, 2010-re egymilliárd forintra emelkedett, és a már megkötött szerződésállomány alapján 2011-ben is biztosított társaság további növekedése - közölte korábban a BTel. Tavaly a nettó árbevétel 1,005 milliárd forint volt szemben az előző évi 819 millió forinttal. Az üzemi szintű nyereség 52 millió forintra csökkent az előző évi 163 millió forintról, míg a nettó nyereség elérte az 50 millió forintot, szemben az egy évvel korábbi 144 millióval. A BTel 2010. évi mérlegének főösszege 1,082 milliárd forintra nőtt az egy évvel korábbi 617 millió forintról.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresen lezárult a BTel kötvénykibocsátása
- Tőzsdére megy a Skype
- Kiszállt a Magyar Telekom a New York-i tőzsdéről
- A Nordtelekom-részvény keddtől forog a tőzsdén
- A Nordtelekom a tőzsdére megy
- A "B" kategóriában forognak majd a Kulcs-Soft részvényei
- Tőzsdére lép a Kulcs-Soft Nyrt.
- Mélyponton a technológiai részvények
- Tőzsdén az Externet részvényei
- A HP hátat fordít a Nasdaq-nak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.