Újabb öt országgal bõvült a Sony Ericsson közép-európai régiója
Andrea Gaal több mint húszéves munkatapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció, a multimédia és IT ipar területén. Miután irányítása alatt a Sony Ericsson CHAT régió (amelybe Ausztria és Svájc tartozik) az egyik legsikeresebbé vált, Andrea Gaalt 2009 októberében kinevezték az amerikai régióhoz tartozó Sony Ericsson Canada ügyvezető igazgatójává. Andrea Gaal a közelmúltban kapta meg a vállalat kiemelkedő egyéni teljesítményért adományozott díját, részben a nyereségesség területén világszerte elért legnagyobb növekedésért, részben pedig az Xperia X10 igen sikeres kanadai piaci bevezetéséért. Észak-amerikai sikere után 2010 októberében vette át a közép-európai régió vezetését, amelyhez eredetileg hat ország tartozott: Csehország, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Szlovákia és Szlovénia. Ez a piaci egység növekedett most további öt országgal - Albániával, Bosznia-Hercegovinával, Szerbiával és Koszovóval, illetve Montenegróval.
Kapcsolódó cikkek
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- Gerhard Sturm a Sony Ericsson új, Közép-Európáért felelős alelnöke
- Papp István a Microsoft Magyarország Kft. új ügyvezetője
- Elhunyt Steve Jobs, az Apple atyja
- Új vezérigazgató az Ericsson Magyarország élén
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A vezérigazgató és több vezető is távozik a Synergontól
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.