Negyedmilliárd felett a Symantec tanúsítványok száma
A Symantec kibocsátott tanúsítványainak száma meghaladta a 250 milliót. Ez a szám azt mutatja, hogy napjainkban a tanúsítványok nem csak a sérülékeny felhasználói adatok védelmében játszanak kiemelt szerepet, hanem az IT, a mobil és a felhő alapú biztonsági megoldásokban is.
A tanúsítványok lehetővé teszik a biztonságos hitelesítést az e-mail titkosítás és a digitális-aláírás megoldások terén, így megvédhetőek értékes adataink az egyre gyakoribb célzott kibertámadásokkal szemben.
A Symantec lehetővé teszi az IT biztonsági rendszerek számára, hogy - a biztonsági kihívások széles skálájának megfelelően - olyan rugalmas és megbízható megoldásokat használjanak, amelyek mind napjaink, mind a jövő kihívásainak megfelelnek. A felhő alapú megoldások számára tervezett - harmadik generációs - Symantec PKI segítségével olyan biztonságos, skálázható, felhő alapú szolgáltatások építhetők fel, amelyek képesek megvédeni felhasználók adatait, ezzel megőrizve a felhasználók szolgáltatás iránt bizalmát.
A hagyományos tanúsítvány alapú azonosítási (PKI) megoldásokat bonyolult és nehézkes használni, telepíteni és üzemeltetni. Kifejezetten ezekre a kihívásokra ad választ a Symantec Managed PKI szolgáltatása, egy új felhő alapú megoldás, amely az elődeinél jóval egyszerűbben és költséghatékonyabban képes megvédeni adatainkat. A felhő alapú megközelítés drámaian csökkenti a PKI alapú rendszerek bonyolultságát és költségeit, miközben az új automatizált megoldások szignifikánsan csökkentik a felhasználói beavatkozások szükségességét, és biztosítják az üzleti rendelkezés folyamatosságát.
Kapcsolódó cikkek
- Symantec: Magyar piacon a SEP 12.1
- A spamelők létrehozták saját URL-rövidítő szolgáltatásaikat
- Oszama holtteste a legnépszerűbb hoax
- Nemzetközi kiberbűnözési lista: Magyarország továbbra is az élen
- Symantec: 33%-kal csökkent a levélszemét a Rustock feszámolása óta
- A legtöbb botnet gép a fővárosban van, de fertőzött terület Miskolc és Tatabánya környéke is
- Informatikai Biztonság Napja 2010: gazdagodó tematika, illusztris vendégek két napon át
- Súlyos hibák a vállalatok információkezelésében
- Júliusban nem Magyarország vezeti a spamranglistát
- A kis- és középvállalatok ráéreztek az információvédelem fontosságára
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.