Óriás fejlesztéseket hajt végre az Air Liquide-nél a Xeroxhoz tartozó ACS
Több millió dolláros együttműködési szerződést kötött a világ vezető ipari és egészségügyi célokra szánt gázokat előállító vállalata, az Air Liquide USA és a Xeroxhoz tartozó ACS.
A megállapodás értelmében az ACS öt plusz két éven keresztül jelentős mértékű IT technológiai fejlesztéseket hajt végre az Air Liquide-nél. Ennek részeként elsősorban privát felhő szolgáltatásokkal bővítik a vállalat IT megoldásait. Továbbá az Air Liquide üzleti céljait a jelenleginél jobban támogató az informatikai infrastruktúrát alakítanak ki. Egyúttal az ACS szakemberei egyéb, a termelékenységet fokozó fejlesztésekkel erősítik meg a dolgozókat kiszolgáló informatikai platformokat. A megállapodás legfőbb célja, hogy az IT kiadások csökkentése mellett javuljon az Air Liquide jövedelemtermelő képessége.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel a második negyedévben
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- A Nordtelekom tulajdonosai támogatják a Beltáv ügyfeleinek és hálózatának megvásárlását
- Apple étvágy: e-könyv áruház a következő falat?
- Felsőoktatásban erősít a Xerox
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.