Helyreállt a MÁV internetes jegyértékesítési rendszere
A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere augusztus 28 -án 14 órától ismét teljes körűen működik. A MÁV Informatika Zrt. szakemberei az informatikai rendszerek gyártójának közreműködésével kijavították a meghibásodott hardver- és szoftverelemeket. A jegyvásárlás és a jegyek átvétele újra zavartalan mind a negyven vasútállomáson.
Az e-ticket rendszer szerda reggel óta tartó leállása nagyságrendileg 1100 vásárlási tranzakciót érintett, (ennyien nem tudták átvenni a korábban megvásárolt jegyüket), ebből mintegy 100 esetben vásároltak nemzetközi menetjegyet.
A nemzetközi jegyet duplán váltó utasok kellemetlenségeinek enyhítése érdekében a MÁV-START Zrt. a felhasznált menetjegyek értékének egy részét utazási utalvány formájában visszaadja az érintetteknek. A kuponok értéke ötezer forintonként ötszáz forint. Az utazási kuponokat illetve az újonnan megváltott menetjegyek árának visszatérítését az ügyfélszolgálat bármely elérhetőségén lehet igényelni akár e-mailen (eszrevetel@mav-start.hu<mailto:eszrevetel@mav-start.hu>) vagy faxon (06 1 511 2093) illetve levélben (MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.).
A MÁV-START Zrt. kéri, hogy akinek a személyes adataival a belföldi utazása során - az átvétel meghiúsulásából adódó menetjegy nélküli utazás miatt - utasleadási lap készült, azt az online vásárlás adataival együtt (a vásárlásnál használt e-mail cím, vásárlás időpontja) mielőbb juttassa el a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára. Az adatok egyeztetését az ügyfélszolgálat soron kívül végzi el.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többen netez(né)nek vonaton
- Új rendszerrel teszi hatékonyabbá a MÁV a dokumentumkezelést
- Számítógépes munkaidő-beosztás a MÁV-nál
- Már otthon is ki lehet nyomtatni az internetes vonatjegyet
- Vidéken is terjed a közösségi vásárlás
- Offenzívában a magyarországi közösségi vásárló oldalak
- Véget érhet a kínai kiskereskedők online lázadása
- Az osztrákok közel fele vásárol interneten
- Szélessáv - a vasúti ágazat kiugrási lehetősége
- Ingyenes Wi-Fi több InterCity vonaton
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.