Helyreállt a MÁV internetes jegyértékesítési rendszere

forrás Prim Online, 2011. augusztus 28. 17:39

Bár szombati közleményében a MÁV-START Zrt. azt mondta, hétfőre tudnak tájékoztatást adni a helyreállítás várható időpontjáról, vasárnap délutánra sikerült megjavítani az internetes jegyértékesítési rendszert, újra zavartalan az online jegyvásárlás és a menetjegyek kinyomtatása az automatáknál, az ország egész területén.

A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere augusztus 28 -án 14 órától ismét teljes körűen működik. A MÁV Informatika Zrt. szakemberei az informatikai rendszerek gyártójának közreműködésével kijavították a meghibásodott hardver- és szoftverelemeket. A jegyvásárlás és a jegyek átvétele újra zavartalan mind a negyven vasútállomáson.

 

Az e-ticket rendszer szerda reggel óta tartó leállása nagyságrendileg 1100 vásárlási tranzakciót érintett, (ennyien nem tudták átvenni a korábban megvásárolt jegyüket), ebből mintegy 100 esetben vásároltak nemzetközi menetjegyet.

 

A nemzetközi jegyet duplán váltó utasok kellemetlenségeinek enyhítése érdekében a MÁV-START Zrt. a felhasznált menetjegyek értékének egy részét utazási utalvány formájában visszaadja az érintetteknek. A kuponok értéke ötezer forintonként ötszáz forint. Az utazási kuponokat illetve az újonnan megváltott menetjegyek árának visszatérítését az ügyfélszolgálat bármely elérhetőségén lehet igényelni akár e-mailen (eszrevetel@mav-start.hu<mailto:eszrevetel@mav-start.hu>) vagy faxon (06 1 511 2093) illetve levélben (MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.).

 

A MÁV-START Zrt. kéri, hogy akinek a személyes adataival a belföldi utazása során - az átvétel meghiúsulásából adódó menetjegy nélküli utazás miatt - utasleadási lap készült, azt az online vásárlás adataival együtt (a vásárlásnál használt e-mail cím, vásárlás időpontja) mielőbb juttassa el a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára. Az adatok egyeztetését az ügyfélszolgálat soron kívül végzi el.

 
Azok az utasok, akik az internetes jegykiadó automatáknál átvehető számlát igényeltek a vásárláskor, a számlát kapott átvételi kóddal a vásárlástól számított egy éven belül bármelyik jegyátvételi helyszínen lévő automatából kinyomtathatják.
 
Ilyen mértékű meghibásodás mindezidáig nem fordult elő az e-ticket rendszerben. A MÁV Informatika Zrt. a gyártó szakembereinek bevonásával és a MÁV-START Zrt.-vel együttműködve - a rendkívüli helyzet részletes elemzésével és további intézkedésekkel - mindent megtesz annak érdekében, hogy hasonló fennakadás a jövőben ne forduljon újra elő. A kellemetlenségekért az érintett társaságok az utasok elnézését kérik.
Kulcsszavak: MÁV online vásárlás

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05