Az első Nokia N9-re a Vaterán lehet licitálni
A finn gyártó legújabb mobilját kifejezetten azok számára tervezte, akik nem csak az online közösségekben, hanem a divat és a design világában is otthon érzik magukat. A finn designra jellemző erős, kreatív szellem ebben a telefonban is megjelenik: az innovatív, teljes képernyős telefon külső burkolata egyetlen darab polikarbonátból készült, az élénk AMOLED kijelző ragyogó színeivel pedig életre kelti a legapróbb részleteket is. Egy egyszerű ujjmozdulat bármilyen alkalmazásból visszavisz a nyitóoldalra, ezzel a telefon használata könnyeddé és természetessé válik. A 8 megapixeles, autófókuszos, nagy látószögű Carl Zeiss optika, a HD videofelvétel és a nagy rekesznyílás a Nokia N9 készüléket a valaha gyártott egyik legjobb kamerás telefonok egyikévé teszi.
A Vatera Premier sorozatban piaci bevezetés előtt álló, első, exkluzív darabok kerülnek virtuális kalapács alá a portálon.
A Vatera Premier árverés linkje: www.vaterapremier.hu
Kapcsolódó cikkek
- Piros és zöld színekben is elérhető lesz a Nokia Lumia 800
- Nokia 803: a multimédiás szörnyeteg
- 1,4GHz-es processzorral érkezhet az utolsó Symbian-os mobil – Nokia 801
- A T-Mobile-nál mától kapható a Nokia Lumia 800 és Lumia 710
- Nokia Lumia 800 és Lumia 710 a Telenor kínálatában
- Lelepleződött a Nokia Lumia 900
- A Nokia megválna okostelefon divíziójától?
- Nokia Oro, N9 és 700 a Vodafone kínálatában
- Fotó a WP Mango alapú Nokia Lumia 601-ről
- Symbian Belle mobil microSIM foglalattal – Nokia 603
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.