Egyre több a virtuális iroda Budapesten
A Regus, a rugalmas munkahelyi megoldások világelső szolgáltatójának jelentése szerint az utóbbi három hónapban, 2011 júniusa és augusztusa között 80 százalékkal nőtt a virtuális irodák iránti igény. A magyarországi piacon több ezer ügyféllel rendelkező vállalat elemzése szerint a virtuális irodák iránti érdeklődés növekedése a kisvállalkozásoknak és az otthoni irodáknak tudható be, hiszen az ő részükről mutatkozik igény a költségtakarékos, alacsony kockázattal járó, ugyanakkor a produktivitást jelentősen növelő megoldásokra.
A Regus többféle virtuális iroda-szolgáltatást kínál, beleértve a vállalat levélpapírján használható postacímet, külön telefonszámot és a hívásokat fogadó recepcióst, a posta átvételét és kezelését, valamint az elkülönített irodához vagy tárgyalóhoz való hozzáférést.
Mindezek segítségével a cégek meggyőző képet közvetíthetnek magukról az ügyfelek felé, ugyanakkor nem kell irodabérlésre és adminisztratív személyzetre költeniük. Van, aki tartós megoldásként használja a virtuális irodát, mások átmeneti megoldásként, mielőtt felállítanák saját irodájukat – gyakran ugyanazon a helyen, ahol a Regus iroda is működik.
Nagy Péter, a Control Labor Kft ügyvezetője számos előnyt lát a virtuális iroda fenntartásában:
„Belvárosi címen vagyok elérhető, ugyanakkor nem kell fáradoznom egy saját iroda berendezésével és a fenntartáshoz kapcsolódó számtalan költség tervezésével. Nyugodtan kivehetek egy nap szabadságot is, hiszen van személyzet, aki felvegye a telefont és átvegye a postát.”
Mark Dixon, a Regus vezérigazgatója hozzáteszi: „Noha a gazdasági helyzet már stabilizálódni látszik, a kisvállalkozások még mindig szigorúan visszafogják kiadásaikat. A virtuális irodák személyzettel ellátott irodát kínálnak az otthon működő és kezdő vállalkozások, valamint a magyarországi piacra újonnan belépő cégek számára. Ehhez jár a jól csengő postacím, a telefonokat professzionálisan fogadó recepciós – mindez külön költségek, kockázat és a fizikai jelenlét megoldásával járó fáradság nélkül.”
További információ: www.regus.com/workanywhere
Kapcsolódó cikkek
- Erősödő ellensúly az MS Office-szal szemben
- További növekedést tervez a Konica Minolta
- Havidíjas, felhő alapú, nagyvállalati szintű IT-szolgáltatás KKV-knak
- Költözik a Facebook
- OxygenOffice Professional 3.2.1.40
- Új iratautomatizálási rendszer a Qualysoft-tól
- Névjegy
- Google-ra vált Los Angeles
- Amerikai koncepciójú új hazai irodában a Sun Kft.
- Letöltésajánló: Nyílt forráskódú irodai programcsomag az IBM-től
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.