Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
Sikerrel zárult a Magyar Telekom által kiírt, három héten át tartó reklámfilmzene-készítő pályázat. A nagy érdeklődést kiváltó versenyre beküldött pályaművekből szakmai zsűri valamint az eseményt nyomon követő közönség választotta ki a legjobbakat.
A ReZene pályázatra nevezőknek nem kellett mást tenniük, mint a www.rezene.hu oldalon három különböző hangulatú és képi világú reklámfilmből egyet vagy akár többet kiválasztani, és arra vagy azokra saját – instrumentális, vagy bármilyen hangszerrel kísért, illetve hangszer nélküli ének, dallam, motívum, zörej alapú – zenét komponálni.
A 2011. október 3-ig beérkezett több mint 500 pályaműből 336 mű felelt meg a pályázati feltéteknek, amely alkotásokat a Compact Disco, Herendi Gábor, a Vad Fruttik, Zorán, és Zságer Balázs értékelt. A különböző zenei és művészeti színtereken mozgó művészek más-más habitussal válogatták a pályaműveket, ám leginkább a képsorok dramaturgiájával harmonizáló zenéket és a friss megközelítést díjazták (Zsűrizést bemutató film: http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150352731428936). A pályaművek között rock, punk, hiphop, világzene, szintipop, trance stílusú alkotásokat valamint szájbőgős-beatboxos, hiphopos, drum and bass, breakbeat, goa és egyéb ihletésű darabok is előfordultak, amelyeket legtöbben sok humorral és fantáziával fűszereztek. A ReZene pályázat győztesei között egymillió forint talál gazdára, valamint az első helyezett részt vehet a vállalat egyik reklámfilm-zenéjének elkészítésében.
A pályázat kiírásakor a szervezők a reklámfilmzene-készítésben kevésbé jártas érdeklődőkre is gondoltak: ők a Facebook ReZene Demó játék fülön található egyszerű zeneszerkesztő alkalmazás segítségével saját hanganyagot rögzíthettek, amelyet feltölthettek és másokkal megoszthattak.
A zsűri mellett a Facebook felhasználók is értékelhették a ReZene pályázaton és a ReZene Demó játékban részt vevőket: a „like” gombra kattintva szavazhattak kedvenceikre. A legtöbb voksot összegyűjtők – közönségdíjként – egy-egy HTC wildfire S okostelefont nyerhettek. Mindezen kívül valamennyi díjazott a pályázat kommunikációs együttműködő partnerének köszönhetően egy évre szóló Kreatív magazin előfizetést kap.
A ReZene pályázat győztesei:
1. helyezett: Magyaróvári Viktor
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CJYAlDlAf_Q
2. helyezett: Zsákai Gábor http://www.youtube.com/watch?v=6zZInOucePw&feature=player_embedded
3. helyezett: Sabák Péter
http://www.youtube.com/watch?v=akboepRGn2Y&feature=player_embedded
Közönségdíjasok:
ReZene pályázat: Szalai Shamen Szilveszter http://www.youtube.com/watch?v=K1tn4JLLwOs&feature=player_embedded
ReZene Demó Játék: Kiss Norbert http://www.facebook.com/tmobilehungary?sk=app_269202069759681
Kapcsolódó cikkek
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Magyar Telekom: kisebb bevétel, veszteség 2011-ben
- Ötvenforintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
- Ingyenesen a világhálón Lomax amerikai folklórgyűjteménye
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Sportklub a T-Home-nál
- Ajánlattételi szakaszban van a 900 megahertzes frekvenciasáv árverése
- A bankkártyás fizetés most félezer forintot ér a T-Home és T-Mobile távszámlásainak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...