Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
Böngésző színű csokoládékreációk, mikrózható és fűthető plüssállat ingyenes házhozszállítással, ajándék alkoholszonda, kedvezményes árú elektromos cigaretta vagy guruló cipő. Csak néhány példa arról, hogy a mozgalomban részt vevő mintegy 350 online kereskedő kínálatában szinte minden lehetséges termék vagy szolgáltatás megjelenik, ami csak kapható az interneten – és egyetlen napig minden kedvezménnyel. Könyv, CD, kozmetikai és illatszerek, műszaki cikkek, aukciós tárgyak, kuponok, ételek-italok, bútor, repülőjegy, internet-előfizetés, robogó, ruha, játékok, gyermekholmik, bio- és egészségügyi termékek, sporteszközök, díszállatok, szoftverek, ékszerek stb.
A mozgalmat szervező ötletgazda Neo Interactive célja, hogy a válság ellenére is dinamikusan fejlődő e-commerce iparágra felhívja a figyelmet. Hiszen a jelenlegi gazdasági helyzet javítása szempontjából is fontos a belső kereslet élénkítése, a zömében hazai kis- és középvállalkozások forgalmának növelése, a környezettudatos és készpénzkímélő vásárlás ösztönzése. Ennek eszköze lehet az erős médiatámogatást kapó országos esemény.
Az érdeklődők a www.internetesvasarlasnapja.hu weboldalon termékek, akciótípusok vagy webshop-nevek alapján is tudnak keresni a kedvezményes ajánlatok között. A sok kisebb webbolt mellett olyan márkanevek is fémjelzik a DotcommerceDay kínálatát, mint például a Bookline, az Extreme Digital, az Expressz.hu, a Praktiker, az EasyJet, a upc, a Libri vagy a T-Mobile.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
- Virágzik a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Egyre több személyes információt osztanak meg magukról a vásárlók
- Lealkudtuk.hu: Fontos a takarékoskodás, de üdülésre szívesen gyűjtünk
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- Tavaly 155 milliárdos forgalom az online kiskereskedelemben
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- A kisvállalkozók nem használják ki a webáruházak lehetőségeit
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.