Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon

forrás Prim Online, 2011. december 6. 12:53

A magyarországi hirdetőknek egy apróság biztosan hiányzott a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban. Mégpedig az, hogy hirdetetéseiket eddig nem lehetett célozni a felhasználók tartózkodási helyére. Ez a szolgáltatás Európa több országában már korábban is elérhető volt, a magyarországi bevezetése most történt meg.

A Thinkdigital, mint a Facebook hivatalos hirdetésértékesítő partnere tegnap megjelenítette a hirdetési felületeken a tartózkodási helyre irányuló célzás beállítását lehetővé tevő ablakokat. A célzással ezek után még kisebb meddőszórással taláhatják meg a hirdetők célközönségüket a 3.620.000 magyar regisztrált Facebook felhasználó között.
 

Kulcsszavak: marketing Facebook

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05