Indiában és Kínában is irodát nyit az NNG

forrás Prim Online, 2011. december 7. 16:44

Nemzetközi terjeszkedésének következő lépéseként a hazai székhelyű navigációs szoftverfejlesztő vállalat két új irodát létesített

Sanghajban és Új-Delhi közelében. Az NNG kiemelt céljai között szerepel, hogy megerősítse pozícióját a rendkívül gyors ütemben növekvő ázsiai navigációs piacokon.
Amíg Európában és Észak-Amerikában évről évre csökkennek a személyi navigációs készülékek (PND) eladási számai, addig a fejlődő országokban ez a technológia éppen most válik széles körben ismertté. A navigációs piac fontosabb szereplői között az NNG is felismerte a távol-keleti piacok fontosságát, és jelentős beruházásokat végez annak érdekében, hogy vezető szerepre tegyen szert ezekben az országokban. 2011 folyamán a cég a speciális helyi igényeknek megfelelően fejlesztette tovább navigációs megoldását, az iGO primo szoftvert, és alakította ki annak lokalizált változatait. 
 
Indiában évente több mint 2 millió autót adnak el, és minden nap 9 km új út épül – nem meglepő tehát, hogy igen nagy érdeklődés
mutatkozik a navigáció iránt. A közelmúltban több hardvergyártó partner is jelentetett meg iGO primo szoftveren futó személyi vagy utólag beépíthető navigációs készüléket. Az NNG közel 30-40 százalékos bevétel növekedéssel számol a következő egy év során, amely 2013-ban akár az 50 százalékot is elérheti. Az NNG gurgaoni irodáját Bolesza Péter, a vállalat Kelet-Európa és fejlődő piacok Business Unitjának vezetője fogja irányítani.
 
Amíg Indiában inkább a PND, addig Kínában az autóipari szektor vált a fejlődés motorjává. A gyárilag beépített navigációs megoldások iránt az egész világon egyre nagyobb igény mutatkozik az autóipari OEM-partnerek részéről, és nincs ez másként a leggyorsabban iparosodó ázsiai országban sem. 2010-es piacra lépése óta az NNG számos helyi autógyártó vállalattal került üzleti kapcsolatba, és partnerei számottevő érdeklődésére való tekintettel döntött úgy, hogy megnyitja irodáját Sanghajban Roger Huang ázsiai piacokért felelős Business Unit vezető irányításával.
 
„Az indiai és a kínai navigációs piac forradalmi változásokon megy keresztül, és ez a megfelelő pillanat arra, hogy megalapozzuk
jelenlétünket és nyissunk az ígéretes üzleti lehetőségek felé. A helyi irodák révén a versenytársaknál hatékonyabban és rugalmasabban
tudjuk kiszolgálni partnereink igényeit” – mondta Balogh Péter, az NNG Kft. megbízott vezérigazgatója.

 

Kulcsszavak: +céginfo Nav N Go

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05