Arcfelismerés az óriástelefonon

forrás Prim Online, 2011. december 7. 16:55

Hatalmas, interaktív érintőképernyővel rendelkező, látványos óriástelefon-installációval lett az idei  Arany LolliPOP reklámverseny kategóriagyőztese – speciális POS kategóriában– a ::progressive studio kft::. 

Kvíz, játékok, internetezési lehetőség - a Vodafone számára készített interaktív kioszk igazi multifunkciós kommunikációs csatorna, ráadásul felismeri a felhasználók nemét, majd az üzenetet ennek ismeretében jeleníti meg – a felhasználó képén. A digitális tartalomszolgáltató motorja a VisiScanner, az Intellio nem- és kormeghatározó programja.
 
A Kreatív Csoport által szervezett fogyasztói és B2B promóciók versenyén nyalókával jutalmazott óriástelefon feltűnt már a Vodafone számos rendezvényén. A feltűnő, 220 cm magas konstrukció bárhol üzembe helyezhető, kezelőszemélyzetet nem igényel, 42” multitouch érintőképernyője vonzza az érdeklődőket és kipróbálásra ösztönzi őket. A figyelem felkeltését a beépített VisiScanner program segítségével fokozták: a rendszer elemzi a látogatókat, majd nemre szabott üzenetet jelenít meg a célszemély képén. 
Kulcsszavak: Vodafone-hu mobilszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09