A munkavégzés hatékonyságát növelő mobilalkalmazást fejlesztett a Xerox
PrintBack szolgáltatások:
· Okostelefonnal, vagy táblagéppel készült fotók közvetlen nyomtatása.
· A dokumentumok és fotók távmásolása Dropbox tárhelyről a számítógép „Letöltések” mappájába, amivel csökkenthető a letöltési idő.
· A nyomtatási feladatok őrzése a számítógépen, hogy a vállalati információk ne kerülhessenek illetéktelen kezébe.
A Xerox PrintBack ingyenesen letölthető a Xerox.com weboldalról, valamint az Android Market és az Apple’s App Store webáruházakból.
Kapcsolódó cikkek
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- A Fujitsu beszédfelismerésen alapuló információlekérő technológia okostelefonokhoz
- Volt Kodakos vezetőt igazolt a Xerox
- A világ legnagyobb újítói között a Xerox
- A Cellum Londonban mutatta be biztonságos mobilfizetési megoldását
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- Terjed a helyfüggetlen e-mailezés
- Nincs több bolyongás a szenzoros parkoló keresővel
- Tavaly év végén közel 11,69 millió mobil-előfizető volt hazánkban
- Megduplázta becslését a PayPal: 7 milliárd dollár mobileszközökön keresztül
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.