Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank

forrás Prim Online, 2012. március 21. 09:59

A magyarországi Erste Bank Hungary Zrt. a racionalizálás és az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása érdekében modernizálta contact centerét. A pénzintézet ügyfélszolgálatának teljes korszerűsítésére az Avaya gyártói ajánlására a NET’54 Üzleti Kommunikációt kérte fel. A 2011 második felében átadott megoldás képes az olyan kiugró ügyfélforgalom gyors kezelésére is, mint amilyen például a végtörlesztés kapcsán volt tapasztalható.

Az ügyfélszám tekintetében második legnagyobb hazai banki szerepelő, az Erste Bank Hungary új contact center bevezetésével növeli az ügyfeleivel való kapcsolattartás hatékonyságát. A fejlesztésnek köszönhetően a jövőben gyorsabban és kisebb költségráfordítás mellett tudja majd kiszolgálni ügyfelei igényeit. A beruházás nagyságára való tekintettel a pénzintézet közvetlenül a gyártókat kereste meg, közreműködésükkel írt ki tendert a projekt kivitelezésére. Az Avaya gyártói ajánlásában a cég szakmai megbízhatóságára, referenciáira és az általa kínált szolgáltatások ár-érték arányára hivatkozva a NET’54 Üzleti Kommunikációt választotta partnerül.  „Megtisztelő volt számunkra az Avaya partneri ajánlása, melyet jórészt szakképzett és elhivatott szakembergárdánknak köszönhetünk”– emelte ki ifj. Karászi József a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. 

Teljes megújulás

Az Erste Bank által kért változtatások az ügyfélszolgálati rendszer egészét érintették, melynek részeként teljesen lecserélték a korábban használt contact centerüket. A projekt kivitelezésével megbízott NET’54 egy teljesen új, a jövőbeni fejlesztésekhez is rugalmas keretet biztosító megoldást hozott létre. „Közel egy éven keresztül 15 szakemberünk dolgozott az új rendszer tervezésén és telepítésén, akiknek egy része a jövőben is kapcsolatban áll majd a pénzintézettel. A megállapodás részeként ugyanis három éves karbantartási és támogatási szerződést is aláírtunk, mely még számos fejlesztés bevezetését foglalja magában” –tette hozzá a NET’54 ügyvezetője.

A NET’54 által újonnan kiépített, teljes mértékig testre szabható, a bank üzleti folyamataiba integrált ügyfélszolgálati rendszer előnye megbízhatóságában és rugalmasságában rejlik, mely képessé teszi a pénzintézetet egyedi fejlesztések gyors és problémamentes alkalmazására. Az Erste Bank esetében bevezetett Avaya Contact Center jelentős redundanciával bír, így az ügyfelek folyamatos, magas szintű kiszolgálása extrém körülmények között is biztosított. „A megoldásnak köszönhetően például a végtörlesztés kapcsán hirtelen megugró telefonos megkereséseket is gond nélkül intézhette a bank, minimálisra csökkentve annak az esélyét, hogy telefonos rendszerük nem érhető el az ügyfelek számára” – szemléltette ifj. Karászi József.

A beruházás keretében telepített NICE Perform web alapú híváselemző megoldás segítségével az ügyfélszolgálaton elhangzott beszélgetések statisztikailag elemezhetővé válnak, és az így kinyert információk jelentősen hozzájárulnak a hitelintézet szolgáltatásainak javításához. Az Erste Bank számára kiépített contact centerben alkalmazott interface lehetővé teszi a meglévő vállalati rendszerekkel és adatbázisokkal való szinkronizálást is. A bevezetett fejlesztések között szerepel többek között a NET’54 saját fejlesztésű kampánymenedzsment-rendszere is, a KaLLER, melynek részeként a felhasználók munkáját barátságos kezelői felület és részletes statisztikai funkciók segítik.


 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban

A mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív képességei révén képes új tartalmakat, képeket, zenét generálni, sőt, korábbi információk és tapasztalatok felhasználásával akár ügyfélszolgálati feladatokat is el tud látni.

2024. március 19. 10:03

Több százezernyi forintnyi érték lapul az otthonainkban

Ha valakinek hirtelen nagyobb összegre van szüksége, akkor érdemes szétnéznie a lakásban, mielőtt a bankba rohanna hitelért. A fenntarthatóság jegyében ma már szinte azonnal készpénzzé tehetjük a nem használt eszközeinket, amivel nemcsak a családi kasszának teszünk jót, hanem a környezetnek is. Egy-egy fiókban vagy szekrényben lapuló mobiltelefon, laptop, tablet, esetleg fényképezőgép ára a több százezer forintot is elérheti ugyanis még használtan is.

2024. március 18. 19:21

Spinoff Extra: topvezetőktől tanulhatnak a hallgatók a Széchenyi István Egyetemen

A Spinoff Klub a győri Széchenyi István Egyetem nagy sikerű közösségépítő, innovációgazdasági programsorozata, amelyen meghívott előadók panelbeszélgetés keretében tárgyalják meg a legfrissebb technológiai trendek üzleti vonatkozásait. A mostani félévtől a brand újabb rendezvénnyel bővül: a Spinoff Extra során sikeres topmenedzserekkel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – elsőként, március 20-án, szerdán dr. Szászi István, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója lesz a vendég.

2024. március 18. 14:37

Az ABB segíti a Feröer-szigetek zöld energiára való átállását

Az ABB folytatja együttműködését a SEV-vel, a Feröer-szigetek fő villamosenergia-termelőjével és -elosztójával. Az együttműködés keretében az ABB innovatív szinkronkompenzátor (SC) technológiát szállít, amellyel javítható az villamosenergia-hálózat stabilitása, ami napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír, mivel a szigeteken fokozatosan leállítják a fosszilis tüzelésű erőműveket, és megújuló energiaforrásokon alapuló áramtermelésre állnak át. A legújabb fejlesztés keretében a harmadik SC-egységet az északkeleti Borðoy szigetén telepítik, ahol ez a berendezés mintegy 5000 ember helyi áramellátását fogja javítani.

2024. március 18. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15