Trágárságszűrő rendszert fejleszt a Nextent
A Nextent Informatika Zrt. intelligens, mesterséges intelligencián alapuló trágárságszűrő, protokoll-ellenőrző és stíluselemző rendszer prototípusát fejleszti egy, az Európai Unió által finanszírozott kutatási program keretében.
A projekt fő célkitűzése egy olyan többnyelvű felügyelőeszköz kifejlesztése, mely ellenőrzi, elemzi, és szükség esetén kijavítja a hivatalos ügyintézők ügyfélszolgálati chat-kommunikációját. Így az ügyfélszolgálat chat-kommunikációja hatékonyabbá válik, ami az ügyfélszerzés és -megtartás területén is számtalan előnnyel jár.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank
- Érkezik a 3D-s virtuális ügyfélszolgálat
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Mesterséges intelligencián alapuló értékesítéstámogató rendszer
- Új, önkiszolgáó vállalati portál
- A NET’54-gyel központosít a K&H
- Nextent: új stratégiai igazgató
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.