System Center Service Manager 2012 konferencia

forrás Prim Online, 2012. május 22. 17:02

A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. és Microsoft Magyarország 2012. június 7.-én konferenciát tart, ahol a System Center rendszerfelügyeleti termékcsalád Service Manager 2012 (SCSM 2012) komponensét mutatjuk be, mely a „helpdesk” megvalósításáért felel ITIL/MOF alapon.

Szó lesz két referencia implementáció (SCSM 2010) tapasztalatairól, az SCSM 2012 újdonságairól, műszaki témákról, és élő demót is láthatnak a résztvevők.
Azért fontos esemény ez, mert a Microsoftnak hosszú évekig nem volt „helpdesk” megoldása, és a most megjelent, második termékváltozat, az SCSM 2012 után az eddig kivárásra játszó cégek is érdeklődnek.

Regisztráció és további információ:  www.kersoft.hu/esemenyek
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50