500 millió dollárt fektet az IBM a b2b fejlesztésébe

Zsigó József, 2000. június 21. 21:40
Az IBM Net Generation Business csoportja bejelentette a QuickLaunch programját, amely start-up cégeknek biztosít hardver, szoftver és banki szolgáltatást, hogy minimalizálja azok pénzügyi és egyéb terheit az indulásnál.
Segítséget akar nyújtani az inkubátor cégeknek is az Incubator Series csomagjával, amelyet szintén ma hoz nyilvánosságra. Az egész befektetés mintegy 500 millió dollár értékű és a b2b fejlődését kívánja segíteni a most induló cégeknél.

Nem az IBM az egyetlen és nem is az első cég, amely ilyen célzattal eszközöl befektetést: a Sun Microsystem 300 millió dollárt, a HP 1.5 milliárd dollárt, a Compaq pedig 1.15 milliárd dollárt szánt start-up cégek kockázati tőke finanszírozására. Sosem lehet tudni, melyikből lesz egy új Amazon vagy e-Bay, és mi részei akarunk lenni az új gazdaságnak - mondta az IBM szóvivője.

Kulcsszavak: e-commerce +fontos IBM

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09