A PayPal bevezette a mobiltelefonos bolti fizetést
Május 31-től az Egyesült Királyságban élő mintegy 15 millió PayPal felhasználó már mobiltelefonja segítségével is fizethet a bevásárlóutcák boltjaiban a PayPal inStore alkalmazásának köszönhetően. A szolgáltatás az első ütemben 230 kiskereskedelmi egységben lett elérhető, köztük az Aurora Fashions Group üzleteiben, a Coast-ban, az Oasis-ben, a Warehouse-ban és a Karen Millen-ben.
A PayPal inStore alkalmazás egyesíti az online vásárlás rugalmasságát a bolti vásárlás élményével, és Androidos, valamint Apple iOS készülékekre (iPhone és iPad) is elérhető. A használat rendkívül egyszerű: a vásárló a bolt területén bárhol kifizetheti az árut PayPal számlájáról, amit egy, a telefonján megjelenő vonalkód és tranzakciós szám igazol. Ezután csupán annyi a dolga, hogy a vonalkódot a kasszánál beszkenneltesse, és már csomagoltathatja is az árut. Az alkalmazás egyben kezeli a fizetéseket, a leárazásokat és a visszatérítéseket is.
A PayPal inStore alkalmazással rendkívül biztonságos a fizetés: a vásárló egy PIN kóddal léphet be a programba, amely semmilyen személyes vagy pénzügyi információt nem tárol a telefonon, és akár mobilhálózat és WiFi kapcsolat nélkül is működik. Az alkalmazás lehetőséget kínál arra is, hogy a vásárló egy korábban, interneten vett terméket is visszacseréljen a boltban.
Kapcsolódó cikkek
- A Mozi24 már Windows Phone-on is elérhető
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- 4,5 tonna banán a visszaváltott mobilokból
- MyRoyalCorgi - Virtuális kutyaidomító iPhone játék
- Győztes Windos Phone alkalmazás – ébredj a természettel
- Adományozás, gyors bevásárlás és taxiszámla fizetés mobiltelefonnal
- Új, feltöltőkártyás tarifacsomag a Red Bull MOBILE kínálatában
- Óriás akció pénteken a Telenornál
Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.