VisionCube-Oracle együttműködés
A VisionCube Management Solutions az egyetlen olyan szállító, mely információs adatbázisra épülő, előre strukturált alkalmazást kínál, amely lehetővé teszi a vállalatok ügyfélközpontú stratégiájának gyors bevezetését. Előrejelzések szerint a magyar piaci verseny egyre intenzívebbé válik, és a legtöbb vállalat nagyobb hangsúlyt fog helyezni az ügyfelek elégedettségére, megtartására és a hatékony ügyfélszolgálatra. Jelenleg csak az Oracle és a VisionCube rendelkezik olyan megoldással, mellyel a cégek külön-külön mérhetik ügyfeleik értékét. Hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert ezen vállalatok, amennyiben képesek értékesítési, marketing és egyéb tevékenységük során aktívabban, intelligensebb módon reagálni ügyfeleik elvárására. A VisionCube magyarországi képviseletét a Total Solutions Kft. látja el.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Új partnerkapcsolati igazgató az Oracle-nél
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- Regionális üzleti-intelligencia és adattárház-igazgató az Oracle Hungarynél
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle Díjak a legjobb hazai partnereknek
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A tervezői gondolkodás eszközeivel alakítják a holnapot a Samsung és az EdisonKids kihívásának diákcsapatai
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.