Schneider adatközpontot is fejleszt a Xerox
Hét évre szóló és 153 millió dollár értékű megállapodást írt alá a napokban a Xerox és a Schneider Electric. Ennek alapján a Xerox adatközponti és ügyfélszolgálati fejlesztéseket hajt végre a világ vezető energiamenedzsment specialistájának tartott vállalatánál.
Az Észak-Amerikára kiterjedő együttműködés keretében a Xerox olyan automatizálási folyamatokat és megoldásokat biztosít a Schneidernek, amelyek révén a cég az eddigieknél is rugalmasabban és hatékonyabban tud majd reagálni az energiapiacon tapasztalható változásokra. A fejlesztések érintik a vállalat adatközpontjának funkcióit, illetve az ügyfélszolgálat mobilabbá tételét, és ezzel együtt az információk feldolgozásának, és áramlásának felgyorsítását
Kapcsolódó cikkek
- Xerox DocuMate 4830 szkenner: Irodába, de egyedi igényekre
- Ismét Superbrands lett a Xerox
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Célba vették a kis irodákat a Xerox új fekete-fehér nyomtatói
- A Hitachi felhővé alakítja az adatközpontokat
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál
- Új generációs adatközpont optimalizálási megoldás az ABB-től
- Schneider Electric: fizikai IT infrastruktúra középvállalkozásoknak
- Magyarországon épül Európa legnagyobb adatátviteli informatikai központja
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.