Hol törik össze az emberek az iPhone-t?
A Squaretrade felmérése szerint a legtöbben – a megkérdezettek 21%-a – a konyhában törik össze telefonjukat. Ezt követi a nappali (18%) majd a fürdőszoba (16%). Az iPhone-baleseteknek több mint a fele a házban történik.
A Squaretrade 2004 iPhone felhasználót kérdezett meg. A 35 kérdésre adott válaszokból kiderült, hogy a legtöbb esetben az okozza a bajt, hogy a felhasználó kiejti a kezéből a telefont. Ez az esetek 30%-ban fordul elő. A beázás 18%-ban okozott meghibásodást az iPhone-oknál. Ennek oka 43%-ban a víz, 19%-ban ásványvíz, a sör, tea vagy kávé miatt csak a megkérdezettek 12%-nak romlott el a készüléke. Egy korábbi felmérésből kiderült, hogy az amerikaiak 5,9 milliárd dollárt költöttek meghibásodott iPhone-okra.
Kapcsolódó cikkek
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel
- Az Apple letért a jobs-i útról
- iPhone 5 ajándékba: Az Apple elnöke meglepte a Facebook elnökét
- 5-ösre vizsgázott iPhone 5 játékok
- További régiókkal bővül az AppRadio és az iGO primo szolgáltatása
- Ötmilliónál több iPhone 5 készüléket vásároltak már az első hétvégén
- iPhone 5 szeptember 28-tól a Vodafone-nál
- Már az első 24 órában kétmillió felett az iPhone 5 előrendeléseinek száma
- Milyen lett az iPhone 5?
- Új Logitech napelemes billentyűzet Mac, iPad és iPhone eszközökhöz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.