Beperelte a telefonon reklámozókat ideje pocsékolásáért egy brit férfi
Annyira megelégelte a telefonon keresztüli reklámokat egy férfi Nagy-Britanniában, hogy beperelte az egyik céget ideje pocsékolásáért: 1 percért 10 fontot követelt, és a bíróság meg is ítélte neki.
Richard Herman nem azonnal fenyegetőzött 3500 forintos percdíjával. Első ellenlépésként feliratkozott arra a listára, amelyen azok vannak, akiket békén kell - vagy kellene - hagyniuk a telefonos reklámozóknak. Hiába. Otthoni telefonján továbbra is érkeztek a reklámhívások.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliárd forint értékű mobiltelefont loptak el Vecsésen
- NMHH: a magyar felhasználók hazájukban gyakorolhassák jogaikat!
- Módosítanák az elektronikus hírközlésről szóló javaslatot
- Az Európai Bizottság szerint a Microsoft ismét versenyellenes magatartást tanúsított
- Újabb hivatalnokot buktattak meg "online megfigyelők" Kínában
- Internetes fegyverkereskedőkre csapott le a kínai rendőrség
- Frekvencia-árverés - A Kúriához fordult a Vodafone
- Ellenőrizni fogják a mobil eszközökön lévő térképeket Kínában
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Kire hagyjuk digitális örökségünk?
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: