Sör vagy tej folyjon a tévéből?

Mennyit pénzt költenek és mire 2013-ban az FMCG-hirdetők? Jóskonferencia sok számmal.

forrás: Prím Online, 2012. november 29. 17:27

Támogatja-e a Balaton Soundot jövőre a Heineken? Az Ariel vagy a Lenor öblít-e majd többet a tévében? Használ-e a Mizo sajtóhirdetéseket? Ilyen és ehhez hasonló titkokra kaphat választ a Média2013 konferencia FMCG-szekciójában.

„Mennyi pénzt költötök el a tévében és mennyit az interneten?” – ha a médiapiacról beszélünk, szinte mindenkit ez a kérdés foglalkoztat a legjobban a hirdetőkkel kapcsolatban. A Kreatív a komoly tavalyi érdeklődés után (http://www.kreativ.hu/media/cikk/egy_jelre_varnak) idén is megrendezi évzáró networking-konferenciáját (http://www.kreativ.hu/esemeny/media_2013/index.php), ahol a hirdetői, a médiaügynökségi és a médiatulajdonosi szektor szereplői beszélgetnek arról, mi várható a piacon a következő évben, mennyi pénz áramlik a területre és hogyan oszlik meg a különféle csatornák között.

 

A reklám és médiapiac szereplőinek 2012-ben egy jelentősen átalakult, a korábbinál jóval szűkösebb piachoz kellett alkalmazkodniuk. Mára biztosak lehetünk abban, hogy ez nem átmeneti válság, hanem egy állandósult helyzet. Vajon ebben a piaci környezetben milyen marketingstratégia mentén lehet fenntartani az üzleti sikert – reményeink szerint a résztvevők úgy távozhatnak majd az eseménynek helyt adó Zara Hotelből, hogy választ kapnak erre az alapvető kérdésre.

 

Az FMCG-ágazat abból a szempontból jó helyzetben van, hogy részben megkerülhetetlen termékekkel foglalkozik: enni, mosni és mosakodni, bármekkora válság is van, kell. Koránt sem mindegy azonban, hogy milyen termékeket vesznek le az egyre árérzékenyebb fogyasztók a hiper- és szupermarketek polcairól, miről mondanak le és mi az, amit nem tudnak és akarnak nélkülözni. Mindebben pedig óriási szerepe van a médiakommunikációnak, elengedhetetlenül fontos tehát annak megértése, hogy hol és hogyan érhetők el legjobban a fogyasztók.

 

A konferencia FMCG-blokkjában négy fontos és hagyományosan komoly médiabüdzsével rendelkező, a terület különböző alszegmenseiben érintett márkatulajdonos marketinges döntéshozója beszélget majd jövő évi terveiről és várakozásairól. Juhász Péter, a P&G regionális online vezetője a világ egyik legnagyobb mulitjának szemszögéből mutatja be egy sok kisebb-nagyobb márkát kezelő cég dilemmáit és lehetséges kommunikációs stratégiáit. Aniot Dávid, a Sió-Eckes marketingvezetője egy jóval kisebb büdzsé fölött rendelkező, de mégis megkerülhetetlen lokális szereplő szemszögéből beszél a médiahasználati terveikről, csakúgy, mint a szintén helyi gyökerű, egyre erősödő Sole-Mizo tejipari céget képviselő Szilágyi László, a vállalat marketingvezetője. Tóth Gergely, a Heineken stratégiai kommunikációs menedzsere pedig egy fontos hazai brandet (Soproni) is tulajdonló világmárka képviselőjeként egy összetett médiastratégia körvonalait festheti fel.


 

A konferencia szándékoltan networking-esemény, amely az okosdáson és a hivatalos jövőbe nézésen túl lehetőséget biztosít a kötetlen szakmai eszmecserére is. A hivatalos program befejezése után minden résztvevőt szeretettel várunk egy forralt borral és kávéval megtámogatott kora esti társalgásra a szálloda fűtött udvarán. Fogj egy poharat, ragadd meg az alkalmat és a találkozz meglévő és majdani ügyfeleiddel és partnereiddel!

További információ: Havas Kinga, havask@kreativ.hu; 430-4563

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05