Meghibásodás miatt szolgáltatáskiesés volt az Invitelnél

MTI Sajtóadatbank, 2012. december 15. 08:15

Az Invitel egyik budapesti főközpontjának meghibásodása miatt pénteken délután fél négy és este fél hét között nem volt elérhető a hangszolgáltatás - közölte a távközlési társaság az MTI-vel.

A meghibásodás elsősorban az Invitel üzleti ügyfeleinél jelentkezett országszerte. A probléma észlelésekor a rendszer helyreállítását azonnal megkezdték a szakemberek, és nem sokkal este fél hét után sikerült újra üzembe helyezni a központot, így a hangszolgáltatások újra elérhetővé váltak. A teljes megoldás hosszabb időt vesz igénybe, ezért előfordulhat, hogy bizonyos kiegészítő szolgáltatások egyes ügyfeleknél csak a későbbiekben válnak újra elérhetővé - áll a közleményben.
 

Az Invitel a vállalati piacon több mint 20 ezer üzleti ügyfelet lát el széles körű, egyedi média-, tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal. A lakossági és kisüzleti szegmensben 750 ezer előfizetéssel rendelkezik a társaság.

Kulcsszavak: Invitel

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50