Új vállalati közösségi alkalmazás a Liferay-től

forrás: Prím Online, 2013. január 29. 09:33

A Liferay, a világ vezető nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója bejelentette a vállalati közösségi együttműködést lehetővé tévő megoldásának legújabb verzióját, a Social Office 2.0 Enterprise Edition-t (EE). A Liferay Marketplace-en elérhető új termék célja, hogy hatékony közösségi hálózatot teremtsen a szervezeteken belül.

A Social Office 2.0 EE verzióval a Liferay Portal felhasználói azonnali hozzáférést kapnak a teljes közösségi intranethez, amely kompatibilis a már meglévő integrált oldalakkal, vállalati adatokkal és alkalmazásokkal. A Social Office egyidejűleg alkalmazható az ingyenes Liferay Sync megoldással is, amely lehetővé teszi a dokumentumok automatikus szinkronizálását és hozzáférhetőséget biztosít asztali és mobil környezetben.

Az üzleti felhasználók továbbfejlesztett tartalommenedzsmentet és csoportmunka-funkciókat használhatnak a Social Office 2.0 EE verzióval, beleértve az egyszerű honlapkészítést, blogok, wikik, üzenőfalak, naptárak és feladatok kezelését. A közösségi hálózati funkciók, mint például a privát üzenetek, tevékenységek nyomon követése és személyes profilok, különleges felhasználói élménnyé teszik az online együttműködést.

A Social Office 2.0 EE új funkciói a következők:
●    Dashboard - A felhasználók ezen a felületen egy helyen érhetik el személyes oldalaikat  (Contacts Center, Microblogging, Dokumentumok, Feladatok stb.)
●    Továbbfejlesztett dokumentum-menedzsment – Az új dokumentum előnézet, dokumentumtípusok és megújult felhasználói felület egyszerűvé teszi a dokumentumok létrehozását, szerkesztését és megosztását, ezzel pedig jelentős időt takarít meg. Továbbá segíti a hatékony és dinamikus együttműködést a kommentelés, valamint a változtatások jelölésésnek lehetősége. 
●    Továbbfejlesztett Contacts Center – A Social Office felhasználói a Contacts Centerrel gyorsan megtalálhatnak bárkit a szervezeten belül, ha egy speciális területre vagy projekt tapasztalattal bíró szakemberre van szükségük
●    Értesítések – A felhasználók értesítéseket kapnak új kérelmekről, üzenetekről vagy bejelentésekről az értesítési központon keresztül.
●    Microblogging – Ezek a státuszüzenetek lehetővé teszik, hogy a felhasználók valós idejű frissítéseket tegyenek közzé a követőiknek, valamint láthatják mások posztjait is. Ezekben az üzenetekben egyszerűen létrehozhatnak hivatkozásokat témákra, illetve a Social Office más felhasználóira is.
●    Munkafolyamat: Ezzel a funkcióval a felhasználók még publikálás előtt ellenőriztethetik és jóváhagyathatják az elkészült dokumentumokat és egyéb tartalmakat.
●    Továbbfejlesztett felhasználó-menedzsment – A Liferay Control Panel lehetővé teszi a Social Office felhasználói tagságok és feladatok egyszerű és intuitív kezelését.
●    Feladatkezelő – A felhasználók létrehozhatnak feladatokat, amelyeket akár egy másik Social Office taghoz is hozzárendelhetnek határidővel is prioritással együtt. A funkció segítségével a munkafolyamatok állapota is nyomon követhető.


“A Social Office elsődleges célja, hogy a felhasználók könnyen és egyszerűen bővíthessék meglévő Liferay Portal rendszerüket. Azáltal, hogy a Social Office-t közvetlenül a saját alkalmazásaink közül tölthetik le és telepíthetik, gyors és könnyű hozzáférést nyernek az új funkciókhoz unalmas konfigurálások és kódolások nélkül” – Ross Kennedy, a Liferay Hungary területi igazgatója.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05