HITA: virtuális híd kötötte össze Párizst és Budapestet
A francia szervezők első alkalommal biztosították az érdeklődő cégek számára az online bekapcsolódás lehetőségét. A HITA segítségével magyar cégek is részt vehettek a tárgyalásokban egy speciális szoftver alkalmazásával.
A HITA székházából az érdeklődő hazai szervezetek térítésmentesen csatlakozhattak. Az online megbeszélésekben három magyar cég vett részt, amelyek 22 tárgyalást tudtak lebonyolítani. A vállalatok kedvezőnek értékelték az utazási és szállásköltségek megtakarításával, idő- és költségkímélően lebonyolítható angol nyelvű tárgyalásokon való részvétel lehetőségét - jelezte közleményében a HITA.
Tavaly csaknem 40 ország 1600 tárgyaló partnere 9500 tárgyalást bonyolított le az eseményen. A rendezvény multiszektorális, egyebek mellett az informatika és távközlés, a vegyipar, az elektronika, az energia, a robotika, a web alkalmazások, valamint a biotechnológia ágazatok szereplői érintettek.
Kapcsolódó cikkek
- Mit ígér idén a Mobile World Congress?
- Mobileszközök és egységes hozzáférés vállalati környezetben
- Új d-link smartbeam router cloud funkciókkal, minden Wi-Fi igényre
- Cisco Connect 2013: a megújuló Cisco Expo központi témája a jövő vállalata
- Wi-Fi bővítés egyszerűen
- Létrejött a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat
- Tito titkos vezetéke vinné a szélessávú internetet a horvát szigetekre
- D-Link újdonságok a CES-en
- WiFi Channel Scanner
- Nincs forrás IT-eszközökre: az ingyenes megoldások használata miatt nehéz a rendszergazdák élete
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.