Növelte eladásait és tovább erősíti márkanevét a Huawei

MTI Sajtóadatbank, 2013. február 25. 10:28

A kínai Huawei távközlési konszern tavaly az előző évhez képest 10 százalékkal több, 7,5 milliárd dollár értékesítési árbevételt ért el, 2012-ben 52 millió mobiltelefont, ezen belül 32 millió okostelefont gyártott, ami 60 százalékos növekedés az előző évhez képest - közölte a cég az MTI-vel a barcelonai Mobile World Congress (MWC) nemzetközi mobiltechnológiai seregszemlén elmondottak alapján, hétfőn.

A Huawei 2012 negyedik negyedévében érte el története legnagyobb növekedését: 10,8 millió készüléket értékesített, ami 89,5 százalékos bővülés az előző év azonos időszakához képest. A Huawei ennek köszönhetően harmadik helyre lépett előre a nemzetközi okostelefon-gyártók ranglistáján. Értékesítési sikereire alapozva a Huawei „Make it possible” néven új stratégiát jelölt ki márkája világszerte ismertté tételére és eladási sikereinek további növelése érdekében. "Tavaly bemutattuk az Ascend termékcsaládot, ma ugyanezen az eseményen indítjuk el új kampányunkat, amely tovább erősíti márkanevünket" - mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.

Az új stratégia hívószava a "Nincs lehetetlen", amely kijelöli a Huawei számára az irányt ahhoz, hogy az elkövetkező években a vezető okostelefon-márkák egyike legyen.

Kulcsszavak: +céginfo Huawei

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50