Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia

Egy nap a gyökeresen megváltozott fogyasztóról és az őt elérő marketingről

forrás: Prím Online, 2013. május 27. 12:59

Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá. Ők rejtőzködnek.

 

Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet? Ezt a kérdéskört járja körül az idei első, MMSz által szervezett Országos Marketing konferencia 2013. június 12-én a Holiday Inn Hotelben négy csillagos kiszolgálással és öt csillagos tartalommal!

 

 

Előzetesként ajánlják az érdeklődők figyelmébe a TV2 május 13-i és 27-i 9 órakor kezdődő "Reklámtorta" című műsorát melyekben a konferencia előadóitól rövid ízelítőt kaphatnak.

 

A konferencia négy fő blokkba tömörítve kíván minél több információt átadni: az elsőben piackutatók GfK Hungária Kft,, NRC,,TNS Hoffmann segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. Nyitó előadó Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója. Egy kis ízelítő hasonló témában Kozák Ákostól.

 

A másodikban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek tárják fel a „ Jó üzenet” miben létét. Ott lesz az Avantgarde PR Kft., a MARCOM M3d1a, a  Republic Of Art és a Rewart Kft is.

 

A harmadik blokkban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Hogy kik? TV2, MR1- Kossuth Rádió, Jazzy Rádió, Femina.hu és a Sanoma.

 

Zárásként megvizsgálják, hogyan viselkedik eladó és vevő a közösségi térben. Megismerhetjük a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Aki mindezt  bemutatja: Őri Gergely, E-Kereskedelmi Üzletágvezető, TESCO - Global Zrt. 2 x 1 órás szatellit programjukkal a KKV-k szemszögéből is vizsgálják a konferencia tanulságait.

 

 

Pászti Balázs, MMSZ elnökségi tag, a konferencia projektvezetője 

 

 

A részletes program és a részvétel feltételei a hivatalos oldalon tekinthetők meg.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG

Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.

2024. április 22. 16:07

Új területen erősít az OTP Mobil

Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.

2024. április 22. 14:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50