A YouTube megtriplázta mobilhirdetési bevételeit
Az elmúlt fél évben a YouTube-nak sikerült megháromszoroznia mobilhirdetési bevételeit, mindezt annak köszönheti, hogy ingyenes iOS alkalmazása támogatja a hirdetéseket.
Már korábban beszámoltunk róla, hogy megújult a YouTube iOS alkalmazása, majd nem sokkal később már a továbbfejlesztett változatról írtunk. Az inngyennesenn letölthető alkalmazás támogatja a mobilhirdetéseket, így nem csoda, hogy a YouTube ebből bevételt generált, méghozzá nem is akármilyet (kb. 350 millió dollárt).
Úgy tűnik, bölcsen döntött a Google, amikor úgy döntött, hirdetéstámogatott verziót fejleszt iOS-re. Az eredmények már most magáért beszélnek. Ha a ComScore jelentésére alapozunk, miszerint az Apple részesedése még mindig 39,2%-os az amerikai okostelefon piacon, akkor még inkább beigazolódik az új YouTube alkalmazás sikere.
A Nielsen Holding adatai pedig azt támasztják alá, hogy legalább 70 millió ember használ valamilyen alkalmazást az Egyesült Államokban, amely 42%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A YouTube pedig tudjuk jól, milyen felhasználói táborral rendelkezik, és a jövőben egyre inkább a mobil irányába billen mérleg nyelve.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Földről készített gyorsított felvételek – a fejlődés 1984-től napjainkig
- A YouTube-on debütál a Bogyó és Babóca-sorozat angol változata
- Bármelyik iOS eszköz feltörhető egy módosított töltővel
- Elrajtolt a megújult Gmail
- A Google és a Microsoft együtt fejleszt
- Chrome újítások minden platformon
- iOS-en is elérhető a Google Now
- Megújult a YouTube iOS alkalmazása
- Az Android kerekedhet felül a 2013-as tabletháborúban
- Megújult a Gmail iOS alkalmazása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.