Megújult a SAS ügyfélintelligencia eszköze
Napjainkban, amikor a fogyasztók egyre tudatosabbak és a vállalatok digitális kiadásai folyamatosan bővülnek, a bevételnövelésre törekvő marketingszakemberek számos kihívással szembesülnek: például élményteli ügyfélinterakciókat kell teremteniük, optimális, big data-n alapuló döntéseket kell meghozniuk, és hatékonyan kell kezelniük az ügyfélkapcsolatokat a különböző csatornákon keresztül. Mindezek megvalósításában támogatja a szervezeteket a SAS megújult Customer Intelligence megoldása, amely hozzáférhetőbbé teszi a fejlett üzleti analitikát a marketingszakemberek számára.
Az új funkcióként megjelenő e-mail sablonokkal és beépített kontrollokkal az alacsony árréssel működő vállalkozások is (például élelmiszerüzletek) gyorsan finomhangolhatják és megszemélyesíthetik kampányaikat a vásárlói hűség növelése érdekében. A továbbfejlesztett tesztkampányokkal és beépített folyamattámogatással a pénzügyi szolgáltatók és biztosítók alaposabb teszteket végezhetnek el, szelektívebb személyre szóló kampányokat alakíthatnak ki, és releváns üzeneteket juttathatnak el kirendeltségeikhez és ügynökeikhez. Ugyancsak növeli a marketingtevékenység hatékonyságát, hogy a korszerűsített eszköz komplex optimalizációs problémák megoldására is képes, miközben csökken a végrehajtás időigénye. A marketingszakemberek menet közben tesztelhetik és folyamatosan fejleszthetik a kampányokat, magasabb megtérülést érhetnek el, és növelhetik a vásárlói élményt. A jogosultságkezelés és -kiosztás funkció is megújult, valamint a felhasználók megjegyzéseket fűzhetnek az optimalizációs forgatókönyvekhez és bemeneti adatok mellé.
Kapcsolódó cikkek
- Hét lépés szükséges a big data kiaknázásához
- Dollármilliárdok üzleti intelligenciára
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben
- Jövő héten jön az Innovatív BI konferencia
- Az Oracle vezeti az üzleti elemző szoftverek világpiacát
- SAP-technológiát használ az NBA
- A legtöbb vállalat szerint a hagyományos analitikai szoftverek drágák és nehézkesek
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
A mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív képességei révén képes új tartalmakat, képeket, zenét generálni, sőt, korábbi információk és tapasztalatok felhasználásával akár ügyfélszolgálati feladatokat is el tud látni.
Több százezernyi forintnyi érték lapul az otthonainkban
Ha valakinek hirtelen nagyobb összegre van szüksége, akkor érdemes szétnéznie a lakásban, mielőtt a bankba rohanna hitelért. A fenntarthatóság jegyében ma már szinte azonnal készpénzzé tehetjük a nem használt eszközeinket, amivel nemcsak a családi kasszának teszünk jót, hanem a környezetnek is. Egy-egy fiókban vagy szekrényben lapuló mobiltelefon, laptop, tablet, esetleg fényképezőgép ára a több százezer forintot is elérheti ugyanis még használtan is.
Spinoff Extra: topvezetőktől tanulhatnak a hallgatók a Széchenyi István Egyetemen
A Spinoff Klub a győri Széchenyi István Egyetem nagy sikerű közösségépítő, innovációgazdasági programsorozata, amelyen meghívott előadók panelbeszélgetés keretében tárgyalják meg a legfrissebb technológiai trendek üzleti vonatkozásait. A mostani félévtől a brand újabb rendezvénnyel bővül: a Spinoff Extra során sikeres topmenedzserekkel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – elsőként, március 20-án, szerdán dr. Szászi István, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója lesz a vendég.
Az ABB segíti a Feröer-szigetek zöld energiára való átállását
Az ABB folytatja együttműködését a SEV-vel, a Feröer-szigetek fő villamosenergia-termelőjével és -elosztójával. Az együttműködés keretében az ABB innovatív szinkronkompenzátor (SC) technológiát szállít, amellyel javítható az villamosenergia-hálózat stabilitása, ami napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír, mivel a szigeteken fokozatosan leállítják a fosszilis tüzelésű erőműveket, és megújuló energiaforrásokon alapuló áramtermelésre állnak át. A legújabb fejlesztés keretében a harmadik SC-egységet az északkeleti Borðoy szigetén telepítik, ahol ez a berendezés mintegy 5000 ember helyi áramellátását fogja javítani.