Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok

forrás: Prím Online, 2013. július 2. 09:25

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a hálóhasználók 62%-a figyelemmel kíséri a netes márkakampányokat. A magyar webhasználóknak 34%-a kíváncsi ezekre.

Gratulálunk azoknak a reklámozóknak, akik ráéreznek a netezők 62%-ának igényeire. Közelebbről: a világhálón közzé tett kereskedelmi üzenetekkel találkozók 46%-a nézte meg alaposabban a márka- vagy termékpromóciókat, 42%-nyian pedig magát az ajánlatra szóló hirdetést is. A magyar netezők érdeklődése ennél lanyhább: 34, illetve 26%.

A felugró ablakoknak kisebb (25%) a „felhajtó ereje”. De még így is minden negyedik ember figyelme felkelthető, ami nem elhanyagolható arány, tudva, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A magyar reklámkedvelő netezők 18%-a kíváncsi a felugró ablakok üzeneteire.

Mindenesetre, kedves hirdetők, figyelmet kell fordítani arra a nem szem elől tévesztendő tényre, hogy az online kampányoknak egyre nagyobb a szerepe a felhasználók megszólításában.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok

A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a  szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.

2024. március 29. 13:30

Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric

Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.

2024. március 29. 10:48

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05