Microsoft Dynamics CRM 2013, a személyes üzlet varázsa
A Microsoft Dynamics CRM egyéb tulajdonságok mellett a továbbfejlesztett közösségi alkalmazások használatára is lehetőséget nyújt
· Csatlakozási lehetőség a MarketingPilothoz
A Microsoft marketing-automatizálási megoldása termékek, büdzsék és források menedzselését, marketingkampányok kivitelezését és mérését teszi lehetővé, amelyek segítségével kiegyensúlyozott ügyfélélmény nyújtható a digitális és közösségi csatornákon. Emellett hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások megismerjék ügyfeleik digitális lábnyomát, és azt leaddé konvertálják, ami közvetlenül az értékesítési rendszerbe kerül.
· Az üzleti folyamat kiválósága
Ennek révén a felhasználók az ügyfeleik igényeit figyelembe véve megváltoztathatják az üzleti folyamatokat (értékesítés, szolgáltatások, stb.), és az elvárásaiknak megfelelő élményt nyújthatnak számukra.
· Új, eredmény-vezérelt felhasználói felület
Segít abban, hogy leadből könnyedén és eddig nem tapasztalt gyorsasággal váljon vásárlás. Egyúttal arra is képessé teszi a szervezeteket, hogy a változó piaci környezetben is gyorsak lehessenek.
· Közvetlen Lync és Skype-kapcsolat
A felhasználók valós időben kommunikálhatnak ügyfeleikkel és közösségeikkel, így nem csak több információt tudnak számukra átadni, de személyesebb és tartósabb kapcsolatot is képesek velük kialakítani.
· Új, iPadra, Androidra és Windows 8 táblagépekre szánt mobil ügyfél-alkalmazások
· A felhasználók együttműködhetnek egymással és megoszthatják tapasztalataikat a Yammeren keresztül
Annak érdekében, hogy a Microsoft megismertesse a felhasználókkal a Netbreeze közösségi monitoring és analitikai szolgáltatást, 2013 őszétől elérhetővé teszi annak kotlátozott béta változatát.
További információ: http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-vision.aspx
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Költséghatékony vállalatirányítási rendszerrel az e-útdíj többletköltsége ellen
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Korszerű informatikai megoldások a magyar labdarúgásnak
- MobileNAV: vállalatirányítás mobilról
- Független szoftverfejlesztői megállapodást kötött a Microsoft és az XAPT
- Gördülékeny ügymenet Microsoft Dynamics NAV megoldással
- Csökkenő CIO befolyás a vállalatoknál
- Az abas Web Interface-t még a konkurencia is díjazta
- Webáruház és integrált ügyvitel kicsiknek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.