Új reklámmegoldás a Gmailben
Nemrég debütált Gmailben a füles felhasználói felület, ahol a felhasználók új típusú hirdetésekkel is találkozhatnak.
A régi Gmail felületen a levelezés tetején voltak a reklámok, mostantól viszont „Inbox” mappába kerültek, ami már három fülből tevődik össze. Ezek a hirdetések nem úgy néznek ki, mint a levelek, de hasonlóan viselkednek. A felhasználók nem csak megnyitni tudják, de továbbítani is másoknak, valamint azt is meglehet adni, hogy a jövőben nem szeretnének több ilyennel találkozni. Onnan lehet tudni, hogy valóban hirdetéssel van dolgunk, hogy ezek a „Promotions” fül alá kerülnek, és „Reklám” felirattal látják el őket. Amikor még fel lehet ismerni őket, az az árnyékolt háttér.
Azt is beállíthatjuk, hogy egyetlen hasonló hirdetés se jelenjen meg. A fülek melletti plusz jelre kattintva megjelenik egy ablak (lásd a képen), ahol megadhatjuk, mi jelenjen meg fiókunkban. Itt a régi típusú elrendezéshez is vissza lehet térni.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- Az IBM Big Data megoldásaival fejlesztik a holland árvízvédelmet
- A GTS a Ciena eszközeit választotta nemzetközi hálózatának bővítéséhez
- PowerEdge VRTX – nagyvállalatok számára is
- PowerEdge VRTX – egységesített informatikai megoldás a kisvállalatoknak
- Budapestre érkezett a Dell Solutions Tour 2013
- Biztonsági kockázatok a hazai BYOD-korszak hajnalán
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Trükkök az online apróhirdetésekhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.