8 hüvelykes táblagépekben a jövő?
Néhány évvel ezelőtt a kisebb (7 hüvelyk) és a nagyobb (10.1 hüvelyk) osztották meg a gyártókat. Most úgy tűnik, a kettő
közti átmenet, a 8-as szám lehet a nyerő.
Miért pont a 8-as, és honnan jönnek ezek a fejtegetések? Taiwan gyártók számoltak be a DigiTimesnak, melyek a mostani trendek, irányok. Szerintük a fogyasztók a 8 hüvelykes modelleket kedvelik leginkább, mert nagyobb, mint a 7 hüvelykes, és kisebb és olcsóbb, mint a nagyobb, 10.1-es változat.
A jelentésük szerint, több gyártó is felszáll a 8 hüvelykes „vonatra”, és a DigiTimes gyártókat is megnevezett, akik beállnak a sorba. Ezek közé tartozik a HP, LG, Lenovo és ASUS is.
A felvetés reálisnak tűnik, ám adódik a kérdés, hogy valóban ez lenne az új trend? Ehhez meg kell várni a 8 hüvelykes tableteket, és kiderül, tényleg a felhasználók igényeit tükrözik.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- ASUS Fonepad: táblagép a telefonom
- ASUS VivoTab Smart Tablet, Intel Atom processzorral, teljeskörű Windows 8 élménnyel
- HP 10 hüvelykes hibrid Android PC
- 7 hüvelykes Full HD képernyős, új Nexus 7 táblagép
- 13 hüvelykes átalakítható HP táblagép
- Piacon a HP AiO PC és táblagép kombinációja
- Megjelent az ASUS MeMO Pad HD 7
- Az ASUS bejelentette új táblagépeit: MeMO Pad HD 7 és FHD 10
- ASUS a Computex 2013-on: Elvárások az átalakulás jegyében
- Itt az első asztal nélkül is használható asztali PC
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.