A Travelxp már Magyarországon is elérhető a Telekom jóvoltából
A Travelxp 4K együttműködik a Magyar Telekommal, a legnagyobb magyarországi távközlési szolgáltatóval, ezzel is bővítve elérhetőségét az európai országokban.
Az idei év eleje óta a magyar nézők is otthonuk kényelméből élvezhetik a globális utazási műsorokat, köszönhetően annak, hogy a Magyar Telekom felvette kínálatába a Travelxp 4K-t, a világ egyik vezető utazási csatornáját. A prémium utazási és életmód tartalmak 2021. november 2. óta elérhetőek a Telekom 4K mini fizetős csomag nézői számára a 74-es csatornán.
Magával ragadó műsorait mostanra teljes mértékben lokalizálták, összhangban a csatorna azon elkötelezettségével, hogy a nézőkkel saját nyelvükön teremtsen kapcsolatot. A Travelxp már 13 európai nyelven kínál tartalmakat, és több mint 20 országban terjesztik Európa-szerte.
Sumant Bahl, a Travelxp európai ügyvezető igazgatója a következőképpen kommentálta a partnerséget: "A Magyar Telekom kiváló platform a Travelxp 4K prémium HDR-tartalmának HLG HDR-ben, 10 bites REC 2100 színtérben és 50 képkockán történő sugárzásához. Egy nemrégiben napvilágot látott tanulmány szerint a televízió a leginkább fogyasztott médiatípus Magyarországon, 2021-ben 8,3 millió nézőt elérve. Amellett, hogy lenyűgöző felbontásban mutatjuk be a világ szépségeit, izgatottan várjuk, hogy megismertessük a magyarországi emberekkel az általunk készített eredeti és magával ragadó tartalmakat, amelyekről köztudott, hogy nem csak kedvet csinálnak az utazáshoz szerte a világon, hanem megkérdőjelezik a nézők világról alkotott elképzeléseit és tágítják a látókörüket" – tette hozzá.
Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV&Entertainment Központ igazgatója elmondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy 4K csatornakínálatunkat egy olyan magas színvonalú utazási csatornával bővíthetjük, mint a Travelxp 4K. A Magyar Telekom 2021-ben Magyarországon elsőként indított 4K-s mini fizetős csomagot a Telekom TV előfizetői számára. Most a 4K portfóliónk, amely eddig sport- és természet tematikájú csatornákat tartalmazott, egy új műfajjal gazdagodik, és elképesztő tartalmakat kínál az utazóknak azokban az időkben, amikor az emberek alig tudtak utazni".
A Travelxp több mint 1000 órányi prémium utazási és életmódtartalmait több mint 80 országban, több mint 15 nyelvre lefordítva terjesztik. A Travelxp emellett az utazási tartalmak egyik legnagyobb gyártója és a 4K HDR technológia globális innovációs vezetője. A változatos programkínálatú Travelxp műsorai eredeti, saját gyártású produkciók, amelyeket több mint 55 országban forgattak multikulturális műsorvezetőkkel a világ minden tájáról.
Kapcsolódó cikkek
- Holló Márta lesz a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója
- A Magyar Telekom segítségnyújtása az ukrajnai helyzetben
- A Magyar Telekom 2021. negyedik negyedévi eredményei
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- Gyakorlatot és állásajánlatot is szerezhetnek az Óbudai Egyetem új tanszékének hallgatói
- Ismét a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei
- Láthatatlan bűnözők: nem kell félni, de óvatosnak lenni kötelező
- Mesterséges intelligenciával ismerkedtek a jövő női mérnökei a Telekom székházban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.