A világ legmagasabb épületén vetítették az Arcane animációs sorozat trailerét
Dubaj jellegzetessége új köntösbe öltözött, a Riot Games különleges, a való világot is átívelő eseményt jelentett be a hamarosan megjelenő animációs sorozata, az Arcane kapcsán.
Magyar idő szerint november 7-én, 03:00-kor megjelenik a Riot Games animációs sorozata, az Arcane, mely a League of Legends világának, Runeterranak egy szegletét dolgozza fel. Ezen alkalomból a Riot Games RiotX Arcane néven az összes játékán átívelő eseményt jelentett be, a játékosok rengeteg ingyenes jutalomra, valamint prémium Arcane tematikus tartalomra tehetnek szert. Az ünneplés pedig nem csak a digitális térben, hanem a világ több nagyvárosában is zajlik majd.
Arcane a világ legmagasabb épületén
A maga 828 méteres magasságával a Burj Khalifa napjaink legmagasabb épülete, a Riot Games pedig ezt az elképesztő szerkezetet is Arcane köntösbe öltöztette. Egy speciális, kifejezetten erre az épületre készített 3 perces trailert vetítettek le, mely elképesztő látványt nyújtott.
Különleges expo 6 nagyvárosban
A varázslat átjárja a League of Legends világát, az Arcane egyik helyszínéül szolgáló Piltover tudósai pedig rájöttek arra, hogy hogyan ötvözhetik a technológiát a mágiával. Megalkották a Hextech technológiát, a Riot Games pedig találó módon Hextech Expo néven szervez november első felében 6 nagyvárosban egy eseményt, ahol a látogatók a cég legnagyobb újdonságait tekinthetik meg. Ezek a városok a következők:
● Párizs
● London
● Madrid
● Isztambul
● Szingapúr
● Los Angeles
Az Arcane megjelenését a 2021-es League of Legends világbajnokság döntője előzi meg, mely november 6-án 14:00-kor veszi kezdetét, a Riot Games pedig erre is Arcane tematikus megnyitóval készül.
A League of Legends világát felölelő játékok együttesen (League of Legends, League of Legends: Wild Rift, Legends of Runeterra, Teamfight Tactics) 180 milliónál is több aktív havi játékost jegyeztek októberben.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.