Az LG LED-kijelzőin elevenednek meg a Blackdove digitális művészeti alkotásai
Az LG látványos digitális kijelzői tökéletes médiumot jelentenek a művészeti installációk megjelenítésére, valamint ideális kiegészítői az irodaházi fogadótereknek, galériáknak, luxus lakóépületeknek és számtalan nyilvános helyszínnek. Az LG üzleti LED-kijelzőinek moduláris, könnyen méretezhető kialakítása kivételes testreszabhatóságot és könnyű telepítést garantál, méghozzá kiváló képminőségben a Full HD-tól (1920 x 1080) a 8K (7680 x 4320) felbontásig.
A Blackdove saját szoftverét integráló LG üzleti LED-kijelzők – többek között az LG MAGNIT, az LG LED Bloc, valamint All-in-One és ún. fine-pitch LED-megoldások – már ettől a negyedévtől világszerte kaphatók, elérhetővé téve a galéria hatalmas digitális művészeti gyűjteményét. A Blackdove kurátorai által személyesen kiválasztott kortárs művészek, köztük Jonathan McCabe, Kenneth Wayne, Meghan Cheng, Franck Lefebvre és Jamie Scott alkotásai témák és stílusok széles skáláját ölelik fel, így egyszerre szólnak a digitális művészet új, valamint tapasztalt rajongóihoz egyaránt.
„Az LG örömmel lép partnerségre a Blackdove-val, hiszen ez az együttműködés lehetővé teszi, hogy üzleti LED-kijelzőket használó ügyfeleink számára olyan kivételes előnyt nyújtsunk, amelyre csak mi vagyunk képesek” — mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának szenior alelnöke és információs kijelzőkért felelős vezetője. „Várakozásaink szerint a közönség igen pozitívan értékeli majd, hogy az LG LED-kijelzők bármikor digitális festővászonná alakíthatók át, legyen szó akár luxusvillák, akár irodaházi fogadóterek, akár kórházak, akár üzletek tereiről.”
„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan rendkívüli cég választott minket partneréül, mint az LG” — mondta Marc Billings, a Blackdove igazgatója. „A digitális művészet a történelem első olyan művészeti formája, amelyet az egész világ eredeti formájában megtapasztalhat egy pillanat alatt, egyetemes vonzerőt létrehozva. Ez lehetőséget ad az alkotások mennyiségének és sokszínűségének exponenciális növekedésére, valamint utat nyit a művek élvezetéhez és tulajdonlásához való egyetemes és megfizethető hozzáféréshez.”
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Az LG fejlett autós infotainment-rendszere került a Mercedes új, elektromos luxusszedánjába
- Az LG legújabb innovációi számos elismerést kaptak az idei CES kiállításon
- Az LG támogató partnerként csatlakozott a League of Legends Európa-bajnoksághoz
- Páratlan funkciókkal és technológiai megoldásokkal érkeznek az új LG TV-k
- Az LG új megoldásai a fenntarthatóbb, befogadóbb, összekapcsolhatóbb jövőt szolgálják
- Az LG 2022-es konyhai megoldásai azonnali hozzáférést kínálnak az okosreceptekhez
- Az LG bemutatja első UltraGear gamer laptopját
- Az LG prémium kategóriás monitor-újdonságai elnyerték a CES innovációs díját
- Az LG csökkenti a környezetre gyakorolt hatást a termékek teljes életciklusa alatt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.