Az SAP Inscribe megoldása új szintre emeli a jegyzetelést
Új szintre emeli az ember–számítógép kommunikációt az SAP megoldása. A mesterséges intelligenciával működő Inscribe lehetővé teszi, hogy a vállalati felhasználók minden eddiginél egyszerűbben juthassanak hozzá a kívánt információkhoz, és hogy a kapott adatokat – a felmerülő igények alapján – gyorsan és hatékonyan tudják módosítani és újrastruktúrálni.
Mindehhez csupán egy táblagép kijelzőjére kell érintőtollal felírni, hogy milyen adatokra, milyen csoportosításban van szükség, és a megoldás azonnal „kihúzza”, megjeleníti azokat a vállalati háttérrendszerből. Az Inscribe ugyanakkor nemcsak az írásos üzeneteket képes értelmezni: egyszerű bekarikázással lehet jelölni a felhasználó számára releváns részeket, amelyekkel további műveletek -például lefúrás- végezhetők. Ha pedig esetleg túl sok oszlop jelenik meg egy táblázatban, akkor könnyedén, satírozással eltüntethető az, de hasonlóan egyszerű módon új adatsort is hozzáadható a megtekinteni kívánt információkhoz.
A megoldás, amely mögött a legmodernebb, felhőalapú, adatelemző, mesterséges intelligencia-eszközök állnak, hatékonyabbá teszi az adatokkal, a vállalatirányítási rendszerrel történő munkát.
Az SAP Inscribe jó példa arra, miként támogatja Európa legnagyobb szoftvervállalata a munkatársak innovációit: az alapötlet ugyanis a társaság egyik alkalmazottjától származik. Az SAP Inscribe-ot a közelmúltban mutatták be a nagyközönségnek, jelenleg a rendszer béta-tesztelése zajlik. A megoldás várhatóan jövőre válik elérhetővé a piacon.
Az alkalmazást bemutató videó:
A mesterséges intelligenciára támaszkodó SAP Inscribe a hagyományos jegyzetelés egyszerűségét ötvözi a legújabb elemző rendszerek kínálta üzleti lehetőségekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Robotikával foglalkozik az újonnan megnyílt New York-i MI központ
- Az Accenture robotasszisztenssel segíti a betegek ellátását
- Áttörő újítások jönnek az AI, az IoT és a mobil felhasználói felület területén
- A Zyxel a Szélessáv Világfórumon mutatta be legújabb megoldásait
- Fidelity: Készül az AI a befektetési piacra
- Magyar fejlesztésű, AI-alapú coach segítheti az Overwatch játékosokat a fejlődésben
- Statikus weboldalakat tesz pár klikkel szerkeszthetővé a magyar startup
- NFLEX konvergens infrastruktúra a Fujitsutól és a NetApptől SAP-környezetekhez
- SAP területen bővít az Accenture Magyarországon
- Vaksötétben is felismeri tulajdonosát a Porsche Design Huawei Mate 20 RS
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.